استان ها

فولاد با نکونام نتیجه می‌گیرد/ صنعت نفت را باید در نیم فصل دوم دید

یک پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید فولاد با نکونام در حال بسته شدن است زیرا تیم از بسیاری از تیم های دیگر بهتر است و همچنین می تواند نتایج بسیار خوبی در آسیا کسب کند.

ابراهیم تهامی در گفت وگو با تیتر اول در مورد وضعیت صنعت نفت آبادان در ابتدای فصل اظهار داشت: امیدوارم در این فصل سه تیم لیگ برتر خوزستان عملکرد خوبی داشته باشند اما من در فصل گذشته گفتم تنها تیم فولاد که جواک نکونام را در اختیار دارد فولاد است. این اتفاق افتاده

صنعت نفت آبادان

وی با ارزیابی صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت تیمی جوان و بسیار خوب است و آینده خوبی دارد. اگر این بازیکنان دو یا سه سال با هم بازی کنند ، فکر می کنم آینده بسیار خوبی داشته باشند. ما در حال حاضر در ابتدای فصل و در اولین بازی ها هستیم و پیش بینی ادامه فصل غیرممکن است. البته نتایج تاکنون بد نبوده است اما بهتر است عملکرد صنعت نفت در نیم فصل دوم دیده و ارزیابی شود و مشخص نیست در این هفته ها چه اتفاقی می افتد.

بازیکن باسابقه تیم ملی ادامه داد: سال گذشته او در فصل اول صنعت نفت خیلی خوب ظاهر شد و توانست در نیم فصل چهارم جدول شود اما شما دیدید که در پایان فصل فولاد بالاتر از صنعت نفت بود. امیدوارم این تیم موفق شود زیرا آنها جوان هستند و آینده بسیار خوبی دارند. صنعت نفت هر ساله کاملاً تغییر می کند و من فکر می کنم اگر ثبات بیشتری در این تیم وجود داشته باشد ، آنها موفقیت بیشتری خواهند داشت. البته این تیم دیر بسته شد و ما باید در نیم فصل دوم آنها را ببینیم.

فولاد خوزستان

تهامی در ارزیابی فولاد خوزستان گفت: فولادی ها بسیار باتجربه هستند و بازیکنان عالی و خوبی دارند. علاوه بر این ، آنها مربی بسیار خوبی دارند و حتی دستیاران نکون در فولاد خوب و باتجربه هستند و من فکر می کنم این تیم در ادامه فصل و در آینده نتایج خوبی کسب خواهد کرد. درست است که پر از افت و خیز است و رکورد این تیم شکست خورده است ، اما من می گویم که نکونام تیم را به بالای جدول می برد.

پیشکسوت فوتبال هستانستان افزود: در بازی هایی که از فولادا دیدم ، آنها در همه قسمت های تیم بسیار خوب بودند. تیم ملی 1998 هم جدید بود و هم باتجربه و من فکر می کنم این تیم همان تیم ملی 1998 است. فولاد با نکونام همکاری می کند زیرا بهتر از بسیاری از تیم ها بسته می شود و می تواند در آسیا بسیار موفق باشد. نکون تجربه بین المللی دارد و می تواند باعث موفقیت فولاد در لیگ قهرمانان شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

روغن مسجد سلیمان

وی در مورد وضعیت نفت در ماسیدا سلیمان گفت: آنها تا اینجای هفته نتایج بدی از مسابقه نگرفتند. روغن سازان تیم جدیدی دارند. من مجتبی حسینی را به خوبی می شناسم و او مربی خوبی با شخصیت است و به مرحله ای رسیده که تجربه کار بیشتری دارد و می تواند در این تیم موفق شود. متأسفانه شناخت کامل تیم نفت هنوز امکان پذیر نیست و باید بعداً در لیگ شاهد این تیم باشیم.

تهامی درباره مشکلات مدیریت نفت گفت: آنها چندین سال با چنین مشکلاتی روبرو بوده اند و از نظر بودجه وضعیت مطلوبی ندارند. این تعجب آور است ، زیرا تیم نفت نباید در بحث مالی چنین مشکلی داشته باشد. این تیم که با این همه مشکلات روبرو شده چقدر بودجه می خواهد؟ متأسفانه این مشکلات هر ساله روی نفت مسجد سلیمان تأثیر می گذارد و امیدوارم مشکلات تیم برطرف شود.

بالاخره وی در پاسخ به سوالی در مورد پیش بینی شما برای رده بندی سه تیم در هرزستان در لیگ بیستم ، گفت: من اهل خوزستان هستم و دوست دارم هر سه تیم این استان در بالای جدول قرار بگیرند. من مطمئن هستم که تیم فولاد موفق خواهد شد و در بالای جدول باقی خواهد ماند. من همچنین می گویم که صنعت نفت در وسط جدول و نفت مسجدسلیمان در وسط قرار می گیرند. من می دانم که نفت مسجد سلیمان نمی افتد زیرا او تیم خوبی دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا