عمومی

نقش موثر آموزش مهارت ها در اشتغال زایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ارسلان زارع صبح روز یکشنبه در بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای میلان با اشاره به خبرنگاران با اشاره به نقش مهم آموزش در تقویت مهارت گفت: تمرکز بر این بخش باعث ایجاد مشاغل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان گیلان 20 مرکز آموزش فنی و حرفه ای با امکانات زیرساختی کافی و مربیان واجد شرایط وجود دارد ، افزود: با وجود محدودیت های آنلاین ، مرکز آموزش و ارزیابی آنلاین به عنوان فرصتی برای توسعه دولت الکترونیک تلقی می شود.

فرماندار گیلانا با اشاره به احداث دهکده کودکان و سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی در بخش خصوصی گفت: از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری مشترک در توسعه و فرهنگ به ویژه کودکان ، ها و از قرارداد استفاده شده است.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح این مجتمع آموزشی در بالا بردن سطح آگاهی کودکان و نوجوانان موثر خواهد بود ، افزود: آموزش مراکز فنی و حرفه ای با حمایت دولت از طریق تسهیلات بانکی و نهادهای حمایتی مانند کمیته کمک و رفاه و صندوق کارآفرینی اشتغال زنان. “از هنرمندان و روستاییان پشتیبانی می کند.

فرماندار گیلان با اشاره به اینکه در سال های اخیر به لطف حمایت های دولت ، پیشرفت خوبی در زمینه قالی بافی و سفره ، گلدوزی و سایر صنایع دستی و رضایت از تجارت داشته ایم ، گفت: دولت در سال گذشته بیش از 500 میلیارد مورد ارزان قیمت داشته است. این هزینه به متقاضیان فنی و حرفه ای که شغل ایجاد می کنند پرداخت می شود.

دکمه بازگشت به بالا