عمومی

دولت در گیلان بر اساس عدالت‌محوری و محرومیت زدایی گام برمی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اسدالله عباسی در دیدار با فرمانداران شهرستان های گیلان بر اهمیت حل مشکلات این حوزه و خدمت رسانی جانانه به مردم تاکید کرد و افزود: نتیجه تلاش شبانه روزی است. از رهبران در حال افزایش است. اعتماد شهروندان به نظام و تقویت سرمایه اجتماعی و نیز ناامیدی دشمنان.

استاندار گیلان با بیان اینکه در دولت مردمی فرصت مناسبی برای خدمت خالصانه فراهم شده است که باید از آن قدردانی کرد، تصریح کرد: همه شهرستان های استان گیلان باید برای مردم قابل مشاهده و ملموس باشد.

وی با اشاره به اینکه همه کارکنان و مدیران در اثربخشی نظام اداری کشور و استان نقش دارند، تصریح کرد: کارآمدی نظام اداری نیازمند انگیزه و روحیه تحول، جهاد و انقلاب است و با این روحیه، همچنین با تعامل و هم افزایی متقابل مسئولان می توان اقدامات بزرگی انجام داد و برای رضایت مردم این کار را انجام داد.

دیدار چهره به چهره عباسی با اقشار مختلف مردم با برگزاری میز خدمات و مزایا مندی وی ظرفیت نخبگانی مسئولان را ضروری دانست و تاکید کرد: برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان و سفرهای استانی در سطح شهرستان، مدیران باید با جدیت وارد عمل شوند تا شهروندان عواقب و برکت اجرای آن را احساس کنند. این مصوبات

وی افزود: دولت مردمی گیلان بر اساس عدالت، محرومیت زدایی با تفکر بسیجی و بر اساس سند توسعه سرزمینی، برای توسعه متوازن مناطق مختلف استان تلاش می کند.

استاندار گیلان با اشاره به اهتمام ویژه دولت در توسعه استان از جمله تکمیل پروژه های نیمه تمام، بازگشت واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید و حمایت از رشد ظرفیت ها گفت: گیلان استان دارای امتیازات فراوانی است و با این امتیازات وجود و مشاهده فقر و محرومیت در سطح استان قابل قبول نیست.

دکمه بازگشت به بالا