جامعه

میانگین حضور روزانه ۵۷ دقیقه ای دانش آموزان در «شاد» طی دوران کرونا

وزیر آموزش و پرورش به نصب 24 هزار کلاس درس در یک مدرسه تلویزیونی ایران اشاره کرد و از تشکیل ستاد مدیریت آموزش و پرورش در فضای مجازی برای ترویج آموزش پس از کرونا خبر داد.

به گزارش تیتر اول، یوسف نوری به ویژه برنامه «مدرسه تلویزیون» به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از شبکه آموزش سیما پخش شد. در 31 مارس 2017 و همزمان با شیوع کرونا راه اندازی شد و بی سابقه بود. در این مدت 24000 درس در یک مدرسه تلویزیونی برگزار کنید.

وی افزود: باید تناسخ آموزش را در دوران کرونا یا بعد از آن در آینده داشته باشیم. به همین منظور زمینه مدیریت فضای مجازی فراهم شده است و طبیعی است که آموزش ما باید آموزش ترکیبی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شبکه شاد به طور میانگین به 11 میلیون دانش آموز با سرعت 57 دقیقه در روز رسیده است، گفت:

نوری ادامه داد: چهار رکن آموزش و پرورش داریم که از جمله آن ها رسانه است. خیرین رکن دیگری هستند که از ظرفیت آنها در ساختمان مدرسه و همچنین رسانه ها به خوبی استفاده می شود. باید شبکه آموزش سیما را به سمت رویکرد تعاملی سوق دهیم.

وی با تشکر از معلمان کشورمان که در این دو سال زحمات زیادی برای ادامه تحصیل کشیدند، بیان کرد: این نشان دهنده احساسات سرکوب شده دوران قرنطینه بود و معلمان ما برای بازگرداندن آنها به چشمانشان زحمات زیادی کشیدند. – آموزش حضوری مورد ارزیابی قرار گیرد.

ادامه می دهد

دکمه بازگشت به بالا