جامعه

صدور کارنامه برای فعالیت والدین دانش آموزان

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارائه سوابقی به والدینی که فعالیت آنها قابل مشاهده است خوب است ، به انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان در مهرماه اشاره کرد و گفت: ما 20 درصد مدارس داشتیم ،

به گزارش تیتر اول ، در دومین روز از سی و چهارمین جلسه مدیران و مدیران ، علی عباسپور جوان گفت که باید به مدیران مدارس به عنوان مدیر در طول هفته وقت و زمان کافی داده شود تا والدین با آنها صحبت کنند و نگرانی های آنها را برطرف کنند. : این ارتباط باید گسترده باشد و باید با هر یک از والدین ، ​​چه حضوری و چه غیرحضوری باشد.

وی افزود: ما همچنین باید از والدینی که نقش ناظر آموزش را دارند و از مهارت والدین استفاده می کنند حمایت کنیم. از توانایی های مادر و پدر می توان به عنوان آموزش و پشتیبانی فنی استفاده کرد. بررسی ها نشان می دهد که بسیاری از والدین در استفاده از این ابزارها مشکل دارند و در مقابل ، ما والدینی داریم که یا مهندس یا تکنسین هستند و یا اینکه کاملاً با این ابزار آشنایی دارند.

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ثبت سوابق برای والدین برای دیدن کار آنها خوب است ، به انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان در ماه اکتبر اشاره کرد و گفت: ما 20 درصد مدارس داشتیم ،

عباسپور افزود: امسال 80 درصد انتخابات الکترونیکی در مناطق زرد و 100 درصد در مناطق قرمز انجام می شود.

وی گفت: “ما در 30٪ مدارس اتاق گفتگوی والدین و معلمان را فراهم كرده ایم.” “انجمن اولیا و مربیان مشاوره ها و جلساتی را با معلمان ، والدین دیگر و غیره برگزار می کند.”

مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یک بسته توسعه ای برای انجمن اولیا و مربیان تحت عنوان “مدرسه مرکز یادگیری محله” تدوین شده است که زندگی اجتماعی را با یادگیری مدرسه تلفیق می کند. هدف اصلی این است که این مدرسه به مرکز فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در منطقه تبدیل شود.

عباسپور با اشاره به اینکه استان ها در جلسه هنگام بحث در مورد حمل و نقل دانش آموزان س questionsالات زیادی داشتند ، اظهار داشت: موقعیت اصلی تصمیم گیری در هر شهرستان کارگروه ماده 18 است و تصمیمات متمرکز نیست. این موضوع به شهرها تفویض می شود.

وی ادامه داد: سیستم سپندا با همکاری وزارت کشور توسعه یافته و با همکاری فن آوری نواقص آن برطرف شده است. امسال تعداد کاربران این سرویس زیاد نیست اما ما کسانی را که از آنها استفاده می کنند پیش بینی کردیم.

به گفته وی ، کانال مرکزی شبکه شاد به انجمن اولیا و مربیان اختصاص یافته و دو میلیون عضو دارد و یک دوره آموزشی هفتگی بارگذاری می شود و مورد استقبال قرار می گیرد.

وی افزود: 10 هزار معلم خانواده داریم. 92 مرکز محلی آموزش خانواده برای آموزش خانواده هایی که فرزندان آنها وارد مدرسه نشده اند ایجاد شده است. یعنی از بدو تولد تا وقتی که وارد مدرسه می شوند. ما 380 مرکز مشاوره خانواده داریم که به روش های مختلف سعی در تقویت آنها داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا