استان ها

آغاز سال تحصیلی در کیش با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان جزیره

به گزارش خبرگزاری تیتر اول در کیش ، فراخوان آغاز سال تحصیلی جدید ، امروز به طور نمادین در کیش ، همزمان با کل کشور ، با مشارکت ائمه جمعه شیعه و سنی ، دکتر پورالی گروه آموزشی هرمزگان ، دکتر حیدری ، راد ، رئیس آموزش و پرورش کیشا و گروهی دیگر از مقامات. در این مراسم ، یک فیلم از شبکه آموزش مجازی شاد پخش و ارتباط تصویری با مدارس مختلف برقرار شد.
دکتر حیدری راد ، رئیس آموزش و پرورش کیشینو ، در این مراسم با تأکید بر اولویت حفظ سلامت دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی گفت: محیط بر نحوه تشکیل کلاس تأثیر می گذارد. اولویت اصلی ما سلامت دانش آموزان و سپس آموزش است. حضور در مدرسه ضروری نیست و ما تلاش می کنیم تا از طریق یک شبکه شاد ، کانال های تلویزیونی و فضای مجازی و همچنین تولید محتوای آموزشی مناسب ، آموزش خود را ادامه دهیم. در پروتکل های اعلام شده برای کلاس های حضوری ، نظرات شورای بهداشت و همچنین شورای مدرسه ، که شامل نمایندگان والدین ، ​​معلمان و کارکنان مدرسه است ، تأثیرگذار است و ممکن است از مدرسه ای به مدرسه دیگر متفاوت باشد. ما به شورای مدرسه اختیار می دهیم تا تصمیم بگیرد که چگونه هر مدرسه دروس را سازماندهی کند. ما می توانیم بحران کرونا را از یک فرصت تهدیدی تبدیل کنیم و از طریق فناوری های جدید آموزش را از سنتی و معلم محور به دانش آموز تغییر دهیم.
من باید بگویم؛ پس از مراسم ، مسئولان جزیره کیش از مدرسه فرهانه بازدید کردند و نوع آموزش و انطباق با پروتکل های بهداشتی را بررسی کردند.

48

دکمه بازگشت به بالا