استان ها

مهلت ارسال آثار به همایش کتاب سال حوزه تمدید شد

تیتر اول / قم مهلت ارسال کتاب و رساله های سطح 4 و رساله های دکتری به دبیرخانه بیست و سومین سمینار سال سمینار تا 6 ژوئیه 1400 تمدید شد.

دبیرخانه کنفرانس سالانه کتاب ، با توجه به اینکه ورود مقالات سمینار به کشور و خارج از کشور برای شرکت در بیست و سومین کنفرانس سالانه کتاب ، همچنان ادامه دارد ، مهلت ارسال مقالات را تا 6 ژوئیه 2014 تمدید کرد.

کنفرانس کتاب سمینار به عنوان بزرگترین رویداد علمی و فرهنگی سمینارها از سال 1378 آغاز به کار کرده است. این همایش به حوزویان خواهر و برادر در داخل و خارج از کشور اختصاص یافته است و لازم است کتابهای ارسالی برای اولین بار در سال 1399 منتشر شود. پایان نامه های سطح 4 (دکترا) حوزویان که در سال 1399 در یکی از مراکز پژوهشی حوزه علمیه یا دانشگاه دفاع شدند ، نیز بخشی از کنفرانس کتاب ترم دوم سال است.

مطابق آیین نامه این کنفرانس ، آثار تألیف شده ، تدوین ، ویرایش و مطالعه یا ترجمه در زمینه اسلام یا علوم انسانی مرتبط با دین پذیرفته می شوند.

نویسندگان این فرصت را دارند تا با حضور در وب سایت کنفرانس www.ketab kautzeh.ir و ارسال دو نسخه از آثار خود به دبیرخانه کنفرانس در بیست و سومین دوره کنفرانس شرکت کنند.

در هنگام ثبت نام ، لازم است “پرونده کار الکترونیکی” در قالب word یا pdf و “تصویر پروتکل دفاع” و همچنین نسخه زبان منبع کتاب ترجمه شده بارگذاری شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، علاقه مندان می توانند در وب سایت کنفرانس www.ketabeHowzeh.ir یا با شماره تلفن 02533133603 از طریق شماره 605 تماس بگیرند. سامانه پیامکی 100007020 همچنین به سوالات نویسندگان پاسخ می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا