فرهنگ و هنر

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «شعر نیکوکاری»

دبیرخانه اولین جشنواره سراسری شعر خیریه از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش تیتر اول، با مراجعه به دبیرخانه این رویداد ادبی، علاقه مندان می توانند در چهار محور «همدلی، همکاری و یاری»، «حل مصادیق صدقه»، «آسیب اجتماعی» و «انفاق در قرآن و اهل بیت» فعالیت کنند. “. آل بیت (ع) «خودتان را در قالب شعر کلاسیک، سپید و نیمه شعر، شعر کوتاه (چهار بیت و کوپه)، ترانه و شعر محاوره ای و شعر کودک و نوجوان به آدرس adab.kheir.ir اردیبهشت 28 بفرستید. .

در این جشنواره که در خردادماه امسال به پایان می رسد، در هر بخش (به جز شعر کوتاه) نفر اول با تندیس جشنواره 40 میلیون ریال، نفر دوم با تندیس جشنواره 30 میلیون ریال و نفر سوم 30 میلیون ریال دریافت خواهند کرد. به یک نفر مبلغ 20 میلیون ریال تعلق می گیرد. ریال به همراه تندیس جشنواره اهدا می شود. همچنین برای هر شعر برگزیده در بخش شعر کوتاه مبلغ 5 میلیون ریال تعیین شده است.

نخستین جشنواره سراسری شعر خیریه به همت فرهنگسرای خیریه (وابسته به بنیاد خیریه علا) با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه این جشنواره بهمن ماه سال گذشته در تالار آنلاین حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب و نمایندگان رسانه افتتاح شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا