فرهنگ و هنر

عرضه ۲۱۲ عنوان کتاب از انتشارات الهدی در نمایشگاه مجازی کتاب

انتشارات موسسه بین المللی فرهنگ و هنر الهدی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با 212 عنوان کتاب در دو بخش داخلی و بین المللی در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش تیتر اول، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب در تهران، این انتشارات با عرضه 99 عنوان کتاب از جمله فلسفه کلامی، سال‌ها چاپ جدید آن منتشر شد.

وی گفت: از دیگر کتاب های اخیر به نمایش درآمده می توان به «اسلام و چالش های عصر مدرن»، «بررسی انتقادی فلسفه اخلاق ریچارد ماروین»، «سرزمین شب های سفید»، «سینمای ایران و ژاپن» اشاره کرد. «روابط خارجی ایران و عربستان»، «تاریخ شفاهی ایران پژوهان» و «استادان فارسی ایتالیایی» و «خورشید اندیشه در بهشت».

این موسسه همچنین در بخش بین المللی رایت مرکز نمایشگاه فعال است. انتشارات الهدی در این بخش 113 عنوان کتاب ارائه کرده است. تلاش برای ترویج و ارتقای کپی رایت کتاب، تماس با ناشران بین المللی و تشکیل جلسات مجازی در خصوص موضوع عرضه کتاب در بازارهای دیجیتال بین المللی از برنامه های موسسه در بخش بین المللی است.

انتشارات بین المللی الهدی با 37 سال سابقه در صنعت نشر عمومی به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین محمد اسدی موحد، بیش از 2000 عنوان کتاب به 41 زبان زنده دنیا منتشر کرده است. جهان.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز و تا دهم بهمن ماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان به بازدید و خرید کتاب می توانند به سایت ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا