استان ها

منشا وقوع سیلاب اخیر یزد تخریب بخشهایی از سیل بند کنار گذر یزد بود

تیتر اول/ یزد رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه سیل اخیر ناشی از تخریب سیل بند یزد بوده است، گفت: پس از بحران، اعضای شورای اسلامی شهر یزد به سرپرستی شهردار یزد و مدیران اقلیم در این سیلاب حضور داشتند.

ˈعزیزالله سیفیˈ افزود: اعضای شورای اسلامی شهر به سرپرستی شهردار یزد و مدیران منطقه اصراری به رسانه ای شدن موضوع نداشتند چرا که شرایط بحرانی فرصت مناسبی برای انتشار در سایت نیست. رسانه ها مشکلات حل خواهد شد، نهادی غیر از دولت محلی مسئول این موضوع نیست.

وی خاطرنشان کرد: سیل اخیر در این شهرستان به دلیل تخریب بخش‌هایی از کنارگذر یزد – شیراز توسط یکی از دستگاه‌ها و عدم اطلاع ارگان‌های ذیربط بوده و تا جایی که می‌دانیم مدیریت بهتر سیل در یزد

وی ادامه داد: با این حال کار بسیار جهادی و با تلاش پرسنل شهرداری انجام شد و مشکلات مناطق تا حد زیادی درگیر سیل برطرف شد.

گاوصندوق ها گفت: بخشی از این سیل بند در قالب طرح جامع پارک علم و فناوری یزد بود که در جریان ساخت و ساز به عرض شش تا هفت متر تخریب شد و منبع آب شهر یزد بود.

رئیس شورای شهر یزد در خاتمه گفت: در این راستا جلسه فوق العاده ای در شورای اسلامی شهر یزد با حضور نهادهای ذیربط تشکیل می شود و این موضوع به دقت رصد می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا