استان ها

پارکی که افتتاح نشده در حال تخریب است

پارک سلامت ارومیه که عملیات اجرایی آن در سال 2016 افتتاح شد ، چهار سال پس از شروع فاز اول به دلیل سهل انگاری شهرداری ارومیه متروکه و تخریب شده است.

به گزارش تیتر اول آنلاین آذربایجاننادیده گرفتن پارک سلامت «ساغلیخ باقی »ارومیه ، که وعده های زیادی در مورد شهرداری قبلی این شهر داده شده بود ، تخریب می شود.

این پارک که سالها در امتداد پارک های Eillerbaghi ​​، Sahel و Gollerbaghi ​​(دانشجویی) و در حاشیه رودخانه شهرچایا در ارومیه ساخته شده بود ، این روزها کاملا متروکه شده است.

Réza Javankija ، معاون فنی و عمرانی شهردار اروماجا ، قول داده بود که طی سالهای 1994 و 1995 طی 6 ماه پس از اتمام ، در این پارک دوچرخه ، چرخ فلک 32 متری و مسجدی با معماری سنتی خاص طراحی کند. ، 30000 متر مربع فضای سبز ، 1440 متر مسیر دوچرخه سواری ، پارکینگ 400 اتومبیل و مکان های دیگر ، از جمله مسجد ، کافه ، دستگاه های خودپرداز ، چرخ فلک و اتاق های خدمات.

غلامرضا عدل‌دوست معاون شهرسازی و معماری ارومیه در ژوئیه 1998 ، این پروژه با هزینه ساخت 200 میلیارد روپیه به عنوان یکی از مهمترین پروژه های شهرداری اعلام شد. با این حال گزارش شده است که از این پارک کم استفاده شده و این روزها توجه کمی به تکمیل آن می شود.

اما این پروژه در دسامبر سال 1998 با مشارکت مقامات کشوری ، استانی و شهرستانی رونمایی شد و تاکنون پیشرفت چندانی برای تکمیل آن حاصل نشده است.

46

دکمه بازگشت به بالا