استان ها

معرفی برگزیدگان مهرواره «لبخند بهارانه» در گیلان

تیتر اول / گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از انتخاب مهرآرا برای فرهنگ و هنر که توسط بهارانه لبخند برگزیده شد خبر داد و گفت: “بیش از 230 اثر از گروه های سنی مختلف در این مهراوه شرکت کردند.”

اسفندیار ضیایی در مقابل خبرنگاران از معرفی برگزیده فرهنگی و هنری مهرآواور “لبخند بهاری” خبر داد و اعلام کرد: این مهرآراورا در آستانه سال 1399 و برای شادی بیشتر مردم و معرفی مخاطبان با سلامتی و رفاه در ایجاد حس خوشبختی. و رضایت و همچنین نیاز به محافظت از سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با کوروی ویروس حفظ شد.

وی محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی و هنری را “سلامت فردی” ، “امید به زندگی” ، “ارزیابی جهادی از سلامت شخصی و اجتماعی و امنیت عمومی” و “نوع دوستی و مسئولیت اجتماعی در مواجهه با بیماری قلب و عروق قلب” دانست. : مخاطبی بیش از 230 کودک ، نوجوان و بزرگسال با استفاده از تکنیک رایگان برای اجرای و ارسال آثاری در زمینه های طراحی ، نقاشی ، عکاسی ، کولاژ ، چاپ و متن ادبی در این شرکت فرهنگی و هنری مهراوار قرار می گیرند. انجام دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گویان گفت: کمیته ارزیابی بخش عکاسی و هنری این رویداد فرهنگی و هنری توسط سیشل مریم حسینی کوهی و مریم ابراهیمی فر تشکیل شده است. “علی مرادزاده” از استان گیلانا و “ربابه کلاتی زاده” از استان گلستان انتخاب و اجرا شدند.

ضیایی اظهار داشت: مریم ابراهیمی ، فرار و خدیجه زحمتکش به عنوان داوران قسمت نقاشی این آنلاین ، همچنین آثار “محمد امین حاج محمدی” ، “طارم فتحی نیا” و “حدیثه باقر پور” از گیلان و “همایون یوسفی کرخانه” را نقاشی کردند. کودکان و “مبینا امگی” از استان اصفهان و “طراوت ملکی” ، “سیده رونیا سحفی” و “آتنا صفوتی” از گیلان به عنوان سازندگان آثار منتخب بخش نقاشی جوانان انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: حمیرا خدابنده مسئول ارزیابی بخش ادبی “لبخندهای بهاری” مهرآوار است. محمد جواد احمدی از استان گیلانا نیز بهترین فرد بود.

این مقام فرهنگی خاطرنشان کرد: مکرار با حضور اداره امور زنان و خانواده استان گیلان و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری راشا میزبان استفاده از فضای مجازی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا