استان ها

پیگیری هفتگی مطالبات حوزه سلامت گیلان از سازمان برنامه‌وبودجه/ دکتر سالاری خواستار تأمین اعتبار برای چندین پروژه دیگر در گیلان شد

همانطور که توسط آژانس Borna از Gilana گزارش شده است ؛ آریلانس سالاری ، رئیس دانشگاه پزشکی گویان ، در جلسات متعددی با مقامات ارشد با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد. محمدو باقرو نوبهوتو و معاون وزیر پارلمان و معاون وزیر دکتر توسعه منطقه ای برای بحث در مورد بودجه سازمان. گیلان بهداشت به طور خاص با بخش درمان مشورت کرد.

در این جلسه دکتر سالاری با تمجید از توجه خوب دولت به ویژه سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت افزود: “طی 16 ماه گذشته دولت توجه ویژه ای به الزامات قانونی بهداشت انسان در گیلان داشته است. ، که شایسته شناخت هستند. “

وی با اشاره به تاخیرهای فراوان در بخشهای مختلف استان به ویژه در بهداشت و درمان گفت: بیش از نیمی از 700 میلیارد نفر از کارکنان گوجه فرنگی و مطالبات غیر کارکنان در استان پرداخت شده است و واحدهای مراقبت های ویژه و مراکز توسعه طی 16 ماه گذشته در گویان توسعه یافته است. یک بیمارستان تاسیس شده و بیمارستان ها و مراکز اورژانس بیمارستان در استان افتتاح می شوند.

رئیس دانشگاه پزشکی گویان گفت که باید در جهت خدمت به مردم ، به ویژه در شهرها و روستاهای کمتر توسعه یافته تلاش شود. وی به عنوان رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه گویانا مفتخر بود که خواسته های مردم گویان را برآورده می کند. در این راستا ، من در تمام سازمان های ملی از جمله برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت ، برای بودجه و تجهیزات

دکتر سالاری با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت هر بخش مستلزم تلاش مضاعف و تلاش خستگی ناپذیر است ، خاطرنشان کرد: “مردم ما سزاوار بهترین خدمات هستند و هرکسی که مسئولیت این انقلاب و سیستم را به عهده می گیرد باید خستگی ناپذیر تلاش کند تا مردم از بیماری رنج ببرند.” ، هیچ رنج دیگری وجود ندارد.

وی با اشاره به جلسات مکرر با رئیس سازمان برنامه ریزی بودجه و معاونان گفت: طی دو هفته گذشته جلسات متعددی با رئیس سازمان برنامه ریزی بودجه ، معاون وزیر در امور مجلس و توسعه منطقه ای برگزار شده است. ، هماهنگی و بودجه بندی. “وام های بخش بهداشت از منابع عمومی.

رئیس دانشگاه پزشکی گویان از تلاش برای تأمین اعتبار برای پنج پروژه توسعه در استان خبر داد و افزود: تکمیل اتاق پشتیبانی دانشکده و اورژانس در لاکانا ، توسعه اضطراری امامه خمینی (ره) صومعه سرا ، دکتر بیمارستان های حشمت رشت و شهید بهشتی انزلی و اتمام مرحله دوم. بیمارستان 17 شهریور در رشت یکی از پروژه های ارائه شده به رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تأمین اعتبار بر اساس قانون استفاده متعادل از اماکن است. .

دکتر سالاری همچنین به کار در پروژه های مشترک در دانشگاه پزشکی گیلانا با قرارگاه خاتم الانبیا IR سپاه ادامه داد ، از جمله پیش پرداخت برای ساخت بیمارستان پورسینا و بودجه از بخش واو برای پرداخت حقوق کارکنان شرکت ها در دانشگاه علوم پزشکی در گویان اعلام شرکت در برنامه و سازمان بودجه.

شایان ذکر است که دکتر سالاری ، رئیس دانشگاه پزشکی گویان ، با معاون وزیر ، دکتر قاسم رمضانپور نرگسی برای اختصاص بودجه ملی برای تهیه و توزیع آنها برای پروژه های توسعه دانشگاه ، درمان در بیمارستان. گیاهان و همچنین منابع کافی برای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان. پارلمان و سازمان توسعه منطقه ای برنامه و بودجه را ترتیب دادند.

در ماه های اخیر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گویان به طور متوسط ​​تقریباً هر دو هفته یکبار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، دکتر ملاقات می کرده است. نوبخت برای سرعت بخشیدن به توسعه پروژه های پزشکی. بهداشت گیلان و تأسیس م institutionsسسات و تجهیزات پزشکی در استان.

67

دکمه بازگشت به بالا