استان ها

مسابقه ادبی «خان هشتم» برگزار می‌شود

تیتر اول / خراسان رضوی در بیست و پنجمین سالگرد اردیبهشت ، در 99 سالگی حکیم ابوالقاسم فردوس ، مرکز رشد فکری کودکان و نوجوانان خرسان رضوی فراخوانی برای مسابقات ادبی (خان هشتام) در فضای مجازی منتشر می کند.

طبق گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی؛ ابراهیم زارحساز ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: در شاهنامه مشاهده می شوند. امیدواریم فعالیت های فرهنگی ، هنری و ادبی این مرکز ، زمینه را برای علاقه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با این گنجینه خرد ، دانش و اخلاق از طریق درگیر کردن داستان ها و آموزه های بی شماری از شهنا فراهم کند.

این مسابقه ادبی برای گروه سنی 9-13 از 15 مه آغاز می شود و تا پایان ژوئن 1999 ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ در طی این تماس ، مرکز استان با خواندن هفتگی داستانی درباره شطرنج که برای کودکان بازنویسی شده است ، پرونده صوتی را از طریق فضای مجازی در اختیار عموم قرار می دهد. کودکان و نوجوانان پس از گوش دادن به هفته رستم ، از ذهن خلاق و توانایی های ادبی خود استفاده می کنند تا داستانی درباره خان هشتم و اتفاقاتی که در آن زمان در کنا رخ داده از طریق رستم و رستم از طریق موانع بنویسند و آنها را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

مهلت ثبت نام ها پایان ژوئن سال 1999 است و تاریخ ابلاغ برندگان 5 ژوئیه همزمان با نوشتن است.

آثار برگزیده در مجموعه ها جمع آوری می شوند و علاوه بر دریافت شناسنامه و هدایا ، شرکت کنندگان منتخب عضو گروه مکاتبات مرکز می شوند و مهارت نوشتن را از طریق نامه و مکاتبات با مربیان فرا می گیرند.

نحوه ارسال شغل در فضای مجازی و از طریق پیامک به شماره 09382640815

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا