استان ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند

تیتر اول/ تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات کشور به شرایط بیرونی و تحریم ها برمی گردد و بخشی از مشکلات نیز به مدیریت ناکارآمد برخی افراد در مقاطعی برمی گردد.

به گزارش تیتر اول، خوزه نوش آباد، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مراسمی در دوازدهمین روز از باهاما با حضور رهبر دهه فجر انقلاب اسلامی در تهران، مسئولان و مردم این کشور اعلام کرد. امام دوازدهم به امام آن مرحوم، اوج عزت و اقتدار آن حضرت را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اینکه روز دوازدهم بهمن یکی از ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: ایران از ظلم و ستم رژیم پهلوی. عصر استبداد فرعون

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سنت الهی این است که مردم باید برای آزادی و استقلال ایستادگی کنند، 43 سال پیش مردم ایران ثمره مجاهدت خود را دیدند و دهه فجر را تعظیم تشریفاتی دانستند.

نماینده مردم ورامینا در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مشکلات کشور به شرایط بیرونی و تحریم ها برمی گردد و بخشی از مشکلات به مدیریت ناکارآمد برخی افراد در برخی مقاطع برمی گردد.

وی افزود: متأسفانه عده ای در کشور دست به مبارزه برای کسب قدرت و ثروت زده اند و منافع حزبی خود را بر همه موارد ترجیح نمی دهند، بلکه شعار این ملت برابری و برابری بوده است.

نوش آبادی گفت: تبعیض و بی عدالتی در چارچوب فکری و نظری امام خمینی و مقام معظم رهبری نیست و در سطوح مختلف نیازمند پوست اندازی، انقلاب و جهش هستیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا