استان ها

مدیرعامل ذوب‌آهن: تایید اساسنامه فدراسیون یک اتفاق تاریخی است/ نامه ما به وزیر رنج‌ نامه بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: نامه باشگاه ما به وزیر رنج بود زیرا در این فصل و فصل گذشته ما دچار یک سری خطای آزمایشی شده ایم.

وی در مصاحبه با تیتر اول جواد محمدی در مورد مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: و سخنرانی های سازنده ای توسط دکتر سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان ، که با جزئیات بیشتری در مورد فوتبال ملی صحبت کرد ، و آقای بهارواندا و همچنین آقای نبی گزارش بسیار خوبی در مورد وضعیت فعلی فوتبال ما ارائه دادند.

تصویب این اساسنامه یک رویداد تاریخی است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: تلاش زیادی برای تحقق این واقعه تاریخی صورت گرفت و اساسنامه فدراسیون با رای بالا و قاطع تصویب شد و 95 درصد اعضای مجمع به رای مثبت دادند. من هم موافقت کردم و نظر مثبتی داشتم. اساسنامه مصوب اکنون با انجام بازرسی های مختلف در چندین مرحله به فیفا ارسال شد و برای اصلاح بازگردانده شد و کارشناسان در مورد اساسنامه بحث کردند. اعضای داخلی فدراسیون ، به ویژه کمیته های نظارتی ، کمیته بین المللی و کارشناسان مرتبط و همچنین ارگان های دیگری که می توانند کمک کنند ، از جمله وزارت ورزش و جوانان کمک می کردند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی خوبی تهیه شده است ، افزود: این قانون اساسی راهنمای آینده کشور است و می تواند بسیار مفید باشد. اساسنامه فدراسیون فوتبال به عنوان یک سازمان بین المللی و متولی فوتبال توسط فیفا تنظیم و تصویب شده است. اساسنامه نکات خوب و سازنده ای برای آینده فوتبال ملی ما است و اگر خدا ما را بخواهد با این اساسنامه می توانیم در مسائل داخلی و خارجی پیشرفت کنیم. اگر خدا بخواهد ، علی رغم این اساسنامه ، شرایط برای انتخابات مناسب خواهد بود و آینده فوتبال ملی ما به دست هر شخص یا افرادی خواهد بود که مسئولیت فوتبال ما را بر عهده دارند.

با س questionsالات داوران ، هیچ تیمی تا این حد آسیب ندید

محمدی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن گفت: تیم ما ترکیبی از جوانان بسیار خوب و بازیکنان باتجربه است. ما کادر فنی خوبی داریم و آنها سعی می کنند بهترین نتیجه را بگیرند تا انشاالله شاهد بازی های با کیفیت ذوب آهن باشیم. در این سه هفته بازی های خوبی از تیم خود دیده ایم ، اما متأسفانه هیچ تیمی اشتباهات آزمایشی مهلکی را که برای تیم ما رخ داده مرتکب نشده است. من بیست سال است که در این زمینه کار می کنم و معتقدم کارشناسان خبره هستند و می دانم که در این چند هفته هیچ تیمی به اندازه محصولات آهن از دعاوی رنج نبرد.

وی ادامه داد: در هفته اول بازی را تا دقیقه 95 برنده شدیم ، اما پس از این تصمیم اشتباه انگیزه تیم به هم خورد. در آن بازی ما از تساوی به هیچ وجه راضی نبودیم ، زیرا حق پیروزی را داشتیم ، اما حقوق ما ضایع و ضایع شد. دقیقه های اول بازی در هفته دوم بازیکن ما به اشتباه اخراج شد و سر تیم شکسته شد. این باعث می شود همه فکرها و برنامه ها از هم بپاشد. اگر به شما گفته شود امروز باید با 10 نفر بازی کنید ، بسیار بهتر از این است که به زمین بروید و بازیکن خود را به طور ناعادلانه اخراج کنید. دوباره با همه این تفاسیر من دیدم که بچه های ما چقدر تلاش کردند و روحیه خود را حفظ کردند و در این بازی نیز سر ما قطع شد.

تیم ما در برابر داوران پیکان شجاع بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد بازی این تیم مقابل پیکان در هفته سوم گفت: ابتدا باید بگویم آنچه که آنها در مورد VAR می گویند و من می گویم که از داور ویدیو برای اولین بار در ایران استفاده شد ، به هیچ وجه صحت ندارد. ما قبلاً آن را داشته ایم و این زمانی اتفاق افتاد که من سعی کردم. این اتفاق در سایر نقاط جهان رخ داد و قبل از ورود VAR به فوتبال ، توصیه قانونگذار این بود که تیم بازی را ارزیابی کند و هر چهار داور باید در طول بازی بسیار مراقب باشند و به رفع نقص کمک کنند.

وی ادامه داد: داور چهارم و تیم داوران بسیار خوب کار کردند. قاضی چهارم شجاعانه ایستاد و به قاضی عادی اطلاع داد که شما تصمیم اشتباهی گرفته اید و شجاعت قاضی متوسط ​​در پذیرش و تصحیح اشتباه خود کار تمرینی بسیار خوبی است که این تیم از داوران انجام داده اند. بازیکن پیکان نیز رفتار شجاعی داشت ، زیرا به داور گفته شد اشتباهی رخ نداده است. همه اینها به جلوگیری از تکرار تصمیم اشتباه و جلوگیری از آسیب جدی به آهن آلات کمک کرد. این اتفاق نمی افتاد اگر در بازی های قبلی ، داوران با دستیاران خود مشورت می کردند یا اگر کمک داوران به داوران کمک می کردند.

نامه باشگاه فولاد به وزیر نامه تسلیت بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: در بازی با فولاد ، کمک داور باید به داور اطلاع می داد که خطا در خارج از محوطه جریمه رخ داده است یا در بازی با کمک داور باید داور را مطلع می کرد که شما اشتباه کرده اید. قاضی از فاصله 30 متری اشتباه سوت زد و در این شرایط یک کمک داور باید بیاید و کمک کند. این اتفاق می توانست در بازی های دیگر نیز رخ دهد ، دقیقاً مانند بازی با پیکان ، تا حقوق ما اینقدر ضایع نشود. اگر چنین بود تیم ما هفت امتیاز و موقعیت های بهتر جدول را به دست می آورد.

وی در مورد نامه این باشگاه به وزیر در مورد انصراف از لیگ برتر گفت: ما مکاتبات علنی داشتیم و این عمدتاً نامه درد و رنجی بود که به دکتر سلطانی فر نوشتیم. این درمورد محاکمه هفته نبود و درمورد مجموعه اشتباهاتی بود که در این فصل و فصل گذشته مرتکب شدیم. فصل گذشته شباهت مهلک داوران تیم ذوب آهن را در موقعیت بسیار بدی قرار داد و ما در منطقه سقوط بودیم. تمام اسناد موجود است و اگر آنها حقوق ما را می دادند ، این اتفاق نمی افتاد. ما مکاتبات زیادی با فدراسیون داشتیم و آنها هم قبول کردند اما همه این نامه نگاری ها و نامه ها به ما امتیاز ندادند و شرایط بسیار سختی را ایجاد کردند.

چنین رفتاری حق چنین باشگاهی با چنین ریشه و قدمت نیست

محمدی با اعلام اینکه تیم آنها تیم ما در بین تیم های در حال سقوط است ، گفت: “چه کسی باید مسئول ما باشد؟” چه کسی می تواند مسئول سخت کوشی و تلاش همه آهنگران و همچنین خون و قلب هایی باشد که می خورند؟ کارمندان ذوب آهن با این باشگاه زندگی می کنند و نتایج باشگاه ما بر روحیه و انگیزه کارکنان ذوب آهن تأثیر می گذارد. همچنین بر روحیه و زندگی هر یک از طرفداران ما تأثیر می گذارد. این برخورد با حقوق باشگاه با چنین ریشه و قدمتی چندان صحیح نیست و خیلی راحت می توان گفت تقصیر داوران است و نمی توان کاری کرد. ساعت ها روی همه این مسائل نشستیم و صحبت کردیم.

وی ادامه داد: مکاتباتی که با دکتر سلطانی فر داشتیم نه نمایش بود و نه بیانیه. در یکی دو سالی که من در این باشگاه بوده ام ، ما هرگز علیه شخص یا شخصیت حقوقی اظهارنظری نکرده ایم و این را صحیح نمی دانیم. به هر حال ما در لیگ حرفه ای هستیم و این عنوان را یدک می کشیم. ما همه این مواردی را که می فهمیم می دانیم و پس از چندین سال کار در پست های مختلف فوتبال ، تجربه انجام کار داریم. اما متأسفانه چه کسی باید مسئول این مشکلات باشد؟ اما تیم چقدر آسیب می رساند و مربی می تواند چقدر تلاش و برنامه ریزی کند؟ چند بار یک موقعیت گل به غیر از بازی ایجاد می شود.

ما از رحمان رضایی حمایت می کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: درست است که معتقدیم اشتباهات داوران نیز بخشی از بازی است ، اما در پایان ما حق داریم و شخصی که باید پاسخگوی او باشیم. جای تأسف است که این باشگاه پنجاه ساله به اشتباه در رده پایین قرار دارد. اگر این اتفاق بیفتد ، سرنوشت ذوب آهن همان سرنوشت شیراز خواهد بود. این باشگاه ها به سبک قدیمی هستند و چرا ما خیلی راحت از دست می دهیم؟ اگر این تیم ها این کار را نکنند ، نتیجه آن تضعیف فوتبال ایران خواهد بود. به هر حال کسی مسئول حقوق این باشگاه ها است.

وی در مورد انتقادات رحمان رضایی گفت: رحمان رضایی یکی از مربیان جدید و با انگیزه لیگ برتر ما است و تیم ما به هر حال تیم خوبی است. اگرچه او تجربه زیادی در لیگ برتر دارد اما تیمی از بازیکنان جوان و باتجربه است. مطمئناً برای دستیابی به نتیجه فرصت و زمان لازم است و همانطور که تاکنون از ما پشتیبانی شده است ، این حمایت ادامه خواهد یافت. ما باید به آنها اجازه دهیم که کار خود را با آرامش انجام دهند و اگر خدا بخواهد این وقایع داوری تکرار نمی شود و ما با تلاش کارکنان در هفته آینده به نتایج خوبی خواهیم رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا