ورزش و نشاط

پیشنهاد دوپهلوی مدیرعامل پرسپولیس به سیدجلال و واکنش قاطع کاپیتان

پرسپولیس را می توان نا موفق ترین تیم این فصل دانست چرا که در کمتر از سه ماه این تیم برای اولین بار سوپرجام را از دست داد. او سپس در جام حذفی مغلوب آلومینیوم اراک شد تا از جام حذفی کنار بکشد و سپس با شکست سپاهان شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد.

در این زمان بود که سیدجلال حسینی از زمان حضورش در پرسپولیس به عنوان کاپیتان تیم هر سال حداقل یک جام را با دستش لمس می کرد اما امسال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت.

حسینی هم یکی از کسانی است که پایان فصل به پایان می رسد و این فصل را می توان آخرین فصل حضورش در پرسپولیس دانست اما هنوز تصمیمی برای پایان دادن به این بازیکن نداشته است یا خیر؟ او دوست دارد برای خودش بازی کند و بر همین اساس سیدالژالوزه حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در محل باشگاه حاضر شد تا با مدیران باشگاه درباره ادامه فعالیتش صحبت کند و ظاهرا طرفین به آنچه لازم بود نرسیدند. . نتیجه.

یحیی گل محمدی که در بیشتر موارد از سرعت بالای خودش استفاده می‌کرد، روی چمن‌های خیس یک روز ناموفق داشت.

شنیدیم که رضا درویس پیشنهاد جدیدی به سجد جلال داد و به او گفت: “امسال ما تیم ستاره ای داریم که به سختی می توان آنها را جمع کرد. بنابراین پرسپولیس دو کریم باقری می خواهد و شما هم می توانید به ترکیب اضافه شوید!” تصمیم با شماست و ما آماده تمدید قرارداد شما برای سال آینده هستیم.”

پاسخ سیدجلال هم در نوع خود جالب بود: می خواهم بازی کنم!

258 258

دکمه بازگشت به بالا