ورزش و نشاط

نامه یک امام جمعه به وزیر ورزش

اخبار آفتاب:

امام جمعه قلعه رئیسی در استانهای کهگیلویه و بویراحمد انتقاد خود را از عدم حضور در زمین های ورزشی این شهر با وضعیت فعلی استقلال و در نامه ای از کرونا به وزیر ورزش پیوند داد که ارزشمند است مورد توجه قرار گیرد.

متن نامه؛

کلام خدا

نامه ای از قلب شهر بدون استادیوم جهانی خطاب به شهر خوبان ، شهدا
وزیر محترم ورزش و جوانان و
مدیر اجرایی محترم باشگاه استقلال ، آقای سعادتمند و هیات مدیره ، سلام!

نامه امام جمعه به وزیر ورزش

اعلام می کند؛ فوتبال به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی جوانان و مردم تبدیل شده است. نیمی از ایرانیان عزیز کشورمان اسلامی متأثر از بازی های خود هستند و عملکرد تیم های مدیریتی و فنی و بازیکنان استقلال از پیروزی این تیم راضی است. این افراد حق استرس زیادی ، غم ، اضطراب و پشیمانی ندارند.

استقلال یک مربی عالی خارجی را می خواهد ، مردم از بازی های زیبای استقلال لذت می بردند و از زمان تمرین Stramaccioni خوشحال بودند. فرهاد مجیدی پایتخت استقلال است ، او جوان است ، باید چند سال با یک مربی بزرگ خارجی که تجربه دارد ، کار کند یا حداقل یکی از نجیب در استقلال باشد ، برای این نوع مدیریت هزینه نکنید.

از وزیر محترم ، مربی و بازیکنان تیم پرسپولیس که نیمی از جمعیت کشور را در طول سال ها رقم زده اند ، تشکر می کنم و قهرمانی امسال را تبریک می گویم.

و برای هواداران تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی موفقیت و موفقیت دارم و صمیمانه از بازیکنان با ارزشی مانند انصاری و ترابی قدردانی می کنم.

پروردگار سعادتمدان عزیز ، در شرایط و مواقعی که همه با نقاب زدن فرهنگ زندگی را ایجاد می کنند ، حتی آن زمان معاون امام خامنه ای ، یاد و خاطره خدای متعال در این زمینه آماده است. باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال باید در صدر این نهضت قرار گیرد. متأسفانه سرمربی جدید تیم حتی به افتخار اعتماد خواهران حتی از ماسک نمی پوشد ، او با رهبری انقلابی و جهادی باشگاه استقلال موفق می شود.

در پایان ، من می خواهم یک نکته از تمام هزینه های صرف شده را با تمرکز بر جوانان منطقه چاروس که 30 سال در انتظار افتتاح این ورزشگاه هستند ، تأکید کنم.

با ساختن یک استادیوم ، جوانان این منطقه را خوشحال کنید.مطمئن باشید که هزینه در این شهر سرمایه گذاری خوبی برای آینده باشگاه های ایرانی است ، زیرا جوانان این منطقه سرشار از استعداد هستند. قائم اسلامیخواه یکی از این استعدادهاست. شما یک خارجی نیستید.

روز جمعه ، ائمه جماعات شهر بدون استادیوم
شهر خوب ، شهادت
شهر اصلی قلعه

دکمه بازگشت به بالا