استان ها

مظاهری: دستیابی به بالای لیست غیرقابل دستیابی است



تیتر اول / آذربایجان شرقی این دروازه بان گفت: “وقتی تراکتور به لیگ برتر صعود کرد ، این تیم با اختلاف 13 امتیاز در صدر جدول اختلاف ایجاد کرد ؛ بقیه اطمینان داشتند که دسترسی به رده های برتر از حد عالی نیست اما هیچ چیز در دنیا به اندازه سلامتی بازیکنان و تماشاگران مهم نیست.” و هرکسی که خواستار پیگیری مسابقه در این شرایط یا اعطای مسابقه است خودخواه است.

رشید مظاهری در مورد وضعیت تمرین امروز خود گفت: به دلیل بیماری همه گیر کرونا و آسیب رساندن به اعضای خانواده ام ، در تعطیلات نوروزی امسال به گچساران سفر نکرده ام و در تبریز هستم و طبق یک برنامه تفصیلی ، دو بار آموزش و تمرین می کنم.

وی گفت: “من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا مناسب بمانم.”

وی به مردم در خانه توصیه کرد: “صحبت های کورونا تکرار می شود و من از مردم می خواهم که از سلامتی خود و خانه خود مراقبت کنند ، زیرا هر روز اخبار مختلفی می خوانم و می دانم که عده ای هستند که برای خانواده هایشان پول جمع می کنند.” آنها مجبور بودند در این شرایط کار کنند و این در زندگی من کمکی نکرد.

مظاهری در خصوص اظهارات خود درباره ادامه رقابت در لیگ 19 ، گفت: “اظهار نظرهای عجیب و فراخوانی از بسیاری از تیمها برای ماندن در رقابت مهم نیست ، زیرا سلامت مردم و بازیکنان از هر چیزی با ارزش تر است و بستن پرونده لیگ نوزدهم تعیین کننده نیست.” این وضعیت فعلی است و چهار تیم اول لیگ برتر است که در مسابقات پارالمپیک ASEAN صلاحیت می شوند.

وی اظهار داشت: ما آماده هستیم تا لیگ را ادامه دهیم و اختلافات را با صدر جدول در آخرین پرونده کرونا و بازگشت کشورمان در شرایط عالی جایگزین کنیم.

دروازه بان ملی پوش تراکتور گفت: “من به فوتبال و حضور فوتبال ما فکر می کنم ، اما مجددا تأکید می کنم که آرزوهای شخصی مهم نیستند و همه ایده ها و ایده های ما باید روی سلامت مردم ما متمرکز شوند.”

پایان متن


انتشارات سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا