ورزش و نشاط

استقلال مقابل سپاهان بی‌برنامه بود/تعویض‌ها تأثیری در نتیجه نداشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین فرزامی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد شکست 2-0 تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته آخر لیگ بیستم لیگ بیستم اظهار داشت: انتظار داشتیم استقلال بازی بهتری انجام دهد. خیلی ها فکر می کنند که این بازی می تواند تأثیر زیادی داشته باشد ، جذاب و تماشاگر پسند باشد اما این اتفاق برای هواداران سپاهان رخ داد و تیم آنها توانست 2 بر صفر پیروز شود و به بالای جدول برسد.

وی ادامه داد: سپاهان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت ، نویدکیا درک خوبی از نقاط ضعف استقلال داشت و توانست از موقعیت های به دست آمده به بهترین شکل استفاده کند و همچنین با زدن دو گل به استقلال پیروز شود تا رهبر لیگ باشد.

یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره عملکرد ضعیف آبی ها گفت: استقلال در این مسابقه هرگز انتظارات را برآورده نکرد. کارگران یقه آبی چنان ضعیف و بی برنامه بودند که همه را متعجب کردند. آنها حتی نمی توانستند چند پاس سالم به یکدیگر بدهند و بارها دیده ایم که آنها با پاس های اشتباه توپ را به راحتی به حریف پاس می دهند.

فرزامی افزود: با توجه به اینکه 14 هفته از لیگ می گذرد ، انتظار می رفت کادر فنی استقلال خیلی خوب سپاهان را آنالیز کند و از نقاط ضعف این تیم به راحتی استفاده کند ، اما متأسفانه هیچ برنامه ای برای پیروزی وجود نداشت و مشخص نبود که چرا بازیکنان استقلال رویگردان هستند. علاوه بر این ، برخی از بازیکنان عصبی بودند ، من دلیل آن را نمی دانم ، اما امیدوارم کادر فنی این موضوع را برای مردم توضیح دهد.

وی گفت: اگر هواداران استقلال انتقاد کنند باید به آنها حق داد زیرا در روزی که آبی ها با پیروزی در هفته آخر دور بیستم به راحتی پیروز شوند شکست را پذیرفتند و به مقام دوم جدول رسیدند. آنها باید منتظر بمانند و ببینند پرسپولیس در دو بازی آینده چه خواهد کرد. اگر این تیم بتواند به امتیازات لازم برسد ، هم در اوج قرار می گیرد و هم استقلال یک پله پایین است.

یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد تغییرات لحظه آخری گفت: متأسفانه تغییرات به قدری دیر اتفاق افتاد که تاثیری در نتایج استقلال نداشت. ما در کادر فنی یا آموزش نیستیم و نمی دانیم بازیکنانی که در دقایق پایانی به زمین آمده اند می توانستند از همان ابتدا در زمین حضور داشته باشند ، زیرا تعویض آنها به حدی مشتاق بود که این بازیکنان هنوز در تیم ، سوت پایان بازی انجام شد.

فرزامی درباره مصدومیت های استقلال گفت: یکی از مشکلات استقلال در هفته های اخیر مصدومیت مداوم بازیکنان تیم بوده است. ما ندیده ایم که دیابته سه بار پیاپی برای استقلال بازی کند زیرا او همیشه مصدوم است. امیدوارم هرچه سریعتر این مصدومیت ها برطرف شود تا استقلال به شرایط ایده آل برگردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دور رو به پایان است و قطعاً سپاهان یا پرسپولیس پیشرو در مرحله لیگ خواهند بود. اگر استقلال در پایان فصل بخواهد به رده های بالای لیگ برگردد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند ، باید نحوه عملکرد فعلی خود را تغییر دهد تا بتواند در پایان فصل قهرمانی را بالای سر ببرد و هواداران را به وجد بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا