اقتصادی

محصولات نوآور ایران‌ساخت شناسایی می‌شوند

“ششمین جشنواره ملی نوآوری محصولات ملی ایران” با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ستاد ساختمان فرهنگ اقتصاد دانش در حال برگزاری است.

به گزارش تیتر اول ، ششمین دوره این جشنواره ملی با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان و تقویت اکوسیستم نوآوری کشور انجام شده است.

جشنواره بهترین نوآوری ایران در نظر دارد بهترین نوآوری های شرکت های ایرانی را شناسایی ، انتخاب ، آزمایش و واجد شرایط کند. این فعالیت تحت چهار عنوان نوآوری محصول ، نوآوری خدمات ، نوآوری فرآیند و نوآوری در کسب و کار ، زمینه ای را برای پیاده سازی و ارزیابی تلاش های صنعت و تجارت و همچنین شناسایی نقاط قوت و پیشرفت ها برای نهادینه سازی و توسعه فرایندها فراهم می کند. کمک.

دبیرخانه جشنواره در حال حاضر در حال شناسایی شرکت ها است و علاقمندان به حضور در جشنواره می توانند با مراجعه به http://productinnovation.ir/ فرم اعلامیه خود را تکمیل کنند.

ارزیابی نوآوری ها در این جشنواره بر اساس سه مرحله اصلی خواهد بود ، جایی که متقاضی فرم اظهارنامه خود را پر می کند ، از ارزیابی کنندگان حرفه ای دبیرخانه جشنواره بازدید می کند و در مطالعه شرکت می کند و در نهایت نتایج را در کمیته علمی تأیید می کند. به شاخصهای کلیدی عملکرد نوآوری برای شرکتها بر اساس منطقی گام به گام و با تمرکز بر طراحی نوآورانه است که با ارائه مستندات و شواهد معتبر آزمایش می شود.

یکی از رویکردهای اصلی جشنواره ، مکان و تأثیر ویژه نوآوری های انتخاب شده ، تمرکز بر نوآوری های مشتری مداری و تمرکز بر محتوای طبیعی نوآوری ها است. این رویداد در فوریه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گفته معاون علمی ، شرکت های ایرانی با پروژه های ابتکاری باید از وب سایت رسمی جشنواره برای اطلاع از روند حضور جشنواره دیدن کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا