اقتصادی

نمایشگاهی برای تسهیل ورود محصولات دانش‌بنیان به بازار آفریقا

پاویون ایران در دروازه صادرات به آفریقا در استانبول ترکیه برگزار شد. برای تسهیل دسترسی شرکت های دانش بنیان به بازار آفریقا ایجاد خواهد شد.

به گزارش تیتر اول، مرکز بین المللی تعامل علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی این پاویون را ایجاد کرده است تا محصولات و خدمات تولید شده در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشورمان بتوانند وارد بازار آفریقا شود.

شرکت های فعال در زمینه های زیر: «نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک»، «محصولات کشاورزی، ماشین آلات، آشامیدنی، مواد غذایی و بسته بندی»، «تجهیزات پزشکی، بهداشت و درمان»، «خدمات فنی و مهندسی»، «ماشین آلات» صنعت و تجهیزات»، «حمل و نقل و تدارکات»، «مصالح ساختمانی و مصالح ساختمانی»، «گردشگری»، «فناوری اطلاعات، مخابرات، برق، الکترونیک و شهر هوشمند»، «صنعت معدن» و «نساجی، پوشاک، کیف و کفش “. می توانند محصولات خود را در این غرفه به نمایش بگذارند.

به اطلاع معاونت علمی ریاست جمهوری، نمایشگاه دروازه صادرات به آفریقا به منظور ایجاد شبکه گسترده تجاری و صادراتی به آفریقا و افزایش حجم مبادلات بین 26 تا 28 آذرماه 1401 در محل نمایشگاه استانبول برگزار می شود. ترکیه و سایر کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه با کشورهای آفریقایی.

این نمایشگاه فرصتی برای ملاقات با برندها و تامین کنندگان پیشرو جهان زیر یک سقف، تحقیق، تجارت، کشف نوآوری ها و بهره مندی از تجربه تصمیم گیرندگان پیشرو در صنایع مختلف را فراهم می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا