اقتصادی

کنترل از راه دور صنایع مختلف با پایانه ایران‌ساخت

گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به پیاده سازی پایانه کنترل از راه دور انعطاف پذیر شدند که می توان از آن برای پیاده سازی سیستم های مانیتورینگ از راه دور در مراکز صنعتی استفاده کرد.

به گزارش تیتر اولمصیب اشرفی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره پایانه کنترل از راه دور این شرکت گفت:

وی ادامه داد: ترمینال ریموت کنترل علاوه بر 8 کانال ورودی دیجیتال، 6 ورودی آنالوگ و 5 خروجی دیجیتال، قابلیت افزایش تعداد ورودی و خروجی پروتکل را دارد و این دستگاه دارای سه فاز داخلی است که با آن پارامترها توان و انرژی را اندازه گیری می کنند. . قابلیت برنامه نویسی به زبان های استاندارد با استفاده از نرم افزار اختصاصی دستگاه که توسط تیم نرم افزاری این شرکت توسعه یافته است، از ویژگی های منحصر به فرد این ترمینال می باشد.

اشرفی، معاون مرکز اطلاع رسانی علوم می گوید: «تنوع بردها و ساختار ترمینال راه دور این امکان را به سیستم می دهد که به طور کامل برای کاربردهای مختلف سفارشی شود. نرم افزار آن همزمان چند منظوره است و از پروتکل ها پشتیبانی می کند. برای ارتباط قبلی به صورت پیش فرض

به گفته مجری پروژه، ترمینال علاوه بر قابلیت های مخابراتی و ارتباطی پردازنده اصلی، مجهز به برد مبدل پروتکل نیز می باشد که تکمیل کننده امکان جمع آوری و متمرکز سازی اطلاعات و تبدیل پروتکل ها به ترمینال است. به این ترتیب به راحتی می توان از آن به عنوان ایستگاه تبادل اطلاعات چند نقطه ای در سیستم های اتوماسیون پستی استفاده کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا