جامعه

محدودیت‌های کرونایی پایتخت شدیدتر می‌شود

فرمانده ستاد کنترل بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به تعداد محموله های سرپایی و بستری در استان تهران اعلام کرد که محدودیت های بیشتر از هفته آینده اعمال می شود.

به گزارش تیتر اول ، علیرضا زالی در گفت وگوی زنده با خبرنگار واحد خبر در مورد تعداد کل بیماران بستری شده به عنوان 6 هزار و 65 بیمار گفت: گفت: از این تعداد 1700 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 9 هزار و 700 بیمار به صورت سرپایی در مراکز بهداشتی درمانی اعزام شده اند و نسبت بستری شدن در کل مراجعین به 820 بیمار جدید رسیده است که از این تعداد 163 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

فرمانده ستاد کنترل بیماری کرونا در تهران از آزادی بیش از 600 بیمار خبر داد و افزود: در مقابل ، افزایش 15 درصدی مرگ و میر و افزایش 18 درصدی نسبت به هفته قبل نسبت به 24 ساعت گزارش شده است.

برای کارمندان و برخی فعالیتها باید یک برنامه زوج و فرد اعمال شود

وی از پیشنهادهای جدید برای تغییر یا تجدید نظر در محدودیت های قبلی در ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: اولین مورد به پیشنهاد ستاد کرونا در کلانشهر تهران تصویب شد و تمام کارکنان تجهیزات را به ظرفیت 50 درصد کاهش داد و طرح جفت و افراد را تا پایان ماه نوامبر اجرا کرد. حجم ترافیک و ترافیک درون شهری.

به گفته زالی ، افرادی که در 14 گروه در معرض خطر و آسیب پذیر هستند مانند افراد بالای 65 سال ، هنوز هم باید از مزایای دورکاری استفاده کنند.

وی افزود: در دور قبلی محدودیت ها ، وقتی حضور کارمندان به یک سوم کاهش یافت ، خیابان های پایتخت در ساعات شلوغی 53 درصد منزوی تر شدند.

فرمانده ستاد کرونا در کلانشهر تهران از پیشنهاد بعدی برای معرفی یک طرح زوج و فرد برای مشاغل مختلف حداقل در دو هفته مانند دفاتر خبر داد و گفت: همچنین در تلاش هستیم با رتبه بندی در ساعت های مختلف وارد شهر شویم. ؛ به عنوان مثال ، حضور کارمندان بانک در یک ساعت صبح و سایر کارهای اداری در ساعات پس از آن برای حذف بار ترافیکی با همکاری شهرداری به ویژه از ناوگان حمل و نقل ضروری است.

بالا بردن سطح متوسط ​​نظارت بر رویه های بهداشتی در استان تهران

زالی ، با ارزیابی همکاری نیروهای پلیس تهران در نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی ، گفت: تاکنون 155 هزار پرونده اخطار کلامی و 18 هزار واحد صنفی در قالب تیم های نظارتی با تمرکز بر معاونت های بهداشتی دانشگاه انتظامی و انتظامی صادر شده است. واقع شده است

وی همچنین ادامه داد: 8200 واحد هشدار دادند که این نشان دهنده تغییر رویه و روش نظارت بر انطباق است.

زالی از تهیه پروتکل های 466 واحد و تعطیلی 118 واحد خبر داد و گفت: پیش بینی می شود هفته آینده بازرسی ها و بازرسی ها بیشتر شود و نیروهای پلیس نیز آمادگی خود را برای انجام این کار اعلام کرده اند. تشکر ویژه از استاندار تهران ؛ به ویژه ، همکاران وی در بعد نظارت کار می کنند. تعداد اقدامات بهداشتی در تهران امروز با افزایش متوسط ​​68.3.3 در مقایسه با هفته گذشته کمتر از 30٪ ، در حال افزایش است.

فرمانده ستاد کنترل بیماری کرونا با تمجید از هموطنان برای پیروی از این دستورالعمل ها گفت که قسمت عمده عدم رعایت پروتکل ها به دلیل تعداد زیاد مسافران در مترو بوده است.

طرح رهگیری بیمار با همکاری وزارت ارتباطات اجرا می شود

فرمانده ستاد کنترل بیماری کرونا در تهران با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح ردیابی بیمار خبر داد و گفت:

وی ادامه داد: آزمایش این پروژه به اتمام رسیده و تاکنون 49000 بیمار بر اساس محل سکونت خود پیگیری شده اند. طبق آمار مرحله اول ، تراکم بیمار در شرق ، جنوب شرقی و مرکز استان وجود دارد و این الگوی در امواج اول ، دوم و سوم تکرار می شود.

سرانجام ، آقای زالی بر لزوم استفاده از تسهیلات اطلاعاتی بانک مرکزی در این راستا مانند کد ملی اشخاص تأکید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا