جامعه

به صدا در آمدن آژیر خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/فوت ۹ کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته

هشدار کورگا و بویرا-احمدا / 9 کشته شدن کرونا در 24 ساعت گذشته

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: متأسفانه در روز گذشته 9 هموطن به علت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و در نتیجه تعداد کل مرگ های تاج در استان به 110 نفر رسیده است.

دکتر پرویز جزدان پناه افزود: 5 بیمار در بیمارستان شهید جلیل ، یک بیمار در شهید رجایی گچساران و 3 بیمار کرونا (85 ، 82 و 96 ساله) که مرخص شده و بهبود یافتند در خانه درگذشتند.
وی اظهار داشت: تا به امروز تعداد بیماران بهبود یافته تاجگذاری کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جاسوج گفت: در حال حاضر 268 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونا قلب در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 91 بیمار فانی و 17 بیمار تحت ICU هستند.
یزدان پناه اظهار داشت: امروز نتایج 4 نمونه از آزمایشگاه سلولهای مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد ویروس کرونا ویروس مثبت بالاتر از 2٪ و در شهرستانهای بویراحمد (3٪) ، کهگیلویه (1) ، گچساران (1) ، چرام است. (١٥) ، بهترین ها (٥) و دنا (٥).
وی ادامه داد: متأسفانه به نظر می رسد این استان به اوج خود رسیده است و ما به مردم هشدار می دهیم اگر دستورالعمل های بهداشتی را نادیده بگیرند ، صدمات جبران ناپذیری خواهیم دید.
به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جاسوج با اشاره به اینکه اضطراب کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز شده است ، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله جسمی اجتناب از اجتماعات و خروج از منزل ، به جز در موارد فوری ، باید توسط همه افراد رعایت شود.
شایان ذکر است که استان کهگیلویه و بویراحمد از 10 ژوئن کمترین ویروس کورداویروس را در کشور داشته اند و تنها 9 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در این استان ثبت شده است. از زمان شیوع کرونا ، این اولین بار است که در استان کهگیلویه و بویراحمد این تعداد کشته شدن تاج کشته شده ایم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا