جامعه

کاهش 30درصدی تردد در کردستان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی

کاهش 30 درصدی ترافیک در کردستان در نتیجه طرح محدودیت کرونا

تیتر اول / کردستان فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح محدودیت کرونا که هدف آن ارتقا health سلامت انسان در مناطق مختلف استان است ، گفت: این طرح در چهار روز گذشته میزان ترافیک در داخل و خارج از شهر را 30 درصد کاهش داده است.

سردار علی آزادی در گفت وگو با تیتر اول اظهار داشت: مطابق مصوبات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا و به منظور حفظ سلامت و ایمنی انسان ، نیروهای پلیس محدودیت های تاجگذاری و طرح ترافیک را از اول دسامبر در دستور کار قرار می دهند. داده شده.
وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در حد توان به کادر درمانی بیمارستان کمک کرده و در این شرایط به جامعه پزشکی کمک کنیم ، افزود: نیروی انتظامی خادم نیروی انسانی است و برای ارتقا health سلامت و ایمنی با تمام تجهیزات و امکانات در خدمت مردم خواهد بود. بود.
سردار آزادی ادامه داد: در این زمینه طرح محدودیت ترافیکی در مناطق مختلف استان برای مقابله با ویروس کرونا در حال ارائه است ، بنابراین طبق آمارهای موجود ، در چهار روز گذشته میزان ترافیک در سطح شهر و فراتر از آن 30 درصد کاهش یافته است. بود.
فرمانده پلیس کردستان با ارزیابی از همکاری و مشارکت عالی شهروندان در اجرای طرح محدودیت کرونا در مناطق مختلف استان کردستان اظهار داشت: در این مدت بیش از 5 هزار و 500 وسیله نقلیه آموزش دیده و بیش از 200 خودرو توسط پلیس راهنمایی و راهنمایی شده اند. ستاد تاجگذاری قانون را رعایت نکرد ، بین 200000 تا 1 میلیون گوجه فرنگی اعدام شد و 2100 وسیله نقلیه خارجی از ورود به شهرها محروم شدند.
وی با تأکید بر اینکه این طرح در ورودی و خروجی شهرهای استان به شدت در حال اجرا است ، توضیح داد: تردد وسایل نقلیه بدون مجوز در شهرها از ساعت 9 شب تا 4 بامداد ممنوع است.
فرمانده پلیس کردستان با تأکید بر اینکه تقویت تعامل و احساس مسئولیت شهروندان برای اجرای هرچه بهتر این طرح اظهار داشت: هدف چیزی جز سلامتی انسان نیست و مردم برای حفظ سلامتی خود باید از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کرده و با اجرای قانون این طرح را اجرا کنند همکاری.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا