جامعه

اعلام جزئیات محدودیت‌های کرونایی جدید؛ فردا/ صف دارو باید جمع شود

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به تصمیماتی که امروز در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهور گرفته شد ، گفت: باید در داخل خانه ممنوع و در عین حال تاکید شود

به گزارش تیتر اول ، دکتر علیرضا رییسی درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا که امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد ، گفت: امروز تصمیمات مهمی اتخاذ شده و توصیه های بسیار مهمی نیز ارائه شده است. ” اول ، ما مروری کلی بر روند بیماری در جهان ، به ویژه در منطقه دلتا کرونا ، که با وجود واکسیناسیون قابل توجه ، کل جهان و همچنین ایالات متحده ، انگلیس ، روسیه و غیره را پوشش می دهد ، داریم ، اما این بیماری در آنها اشاره می کنند که ویروس تهاجمی است ، بنابراین در حالی که ما باید برای واکسیناسیون سریع تلاش کنیم و واکسیناسیون را تسریع کنیم ، مطمئناً باید پروتکل های ضد تاج گذاری را جدی تر بگیریم.

ضرورت تقویت محدودیت های کرونری

وی با اشاره به لزوم تقویت محدودیت های کرونری برای کنترل بیماری در کشور ، گفت: یکی از تصمیماتی که امروز در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی تاجگذاری گرفته شد و بر لزوم تعهد عمومی و جدی به همه مردم تاکید کرد. همکاری. “در کشور در این زمینه اقناع و توجیه لازم است.

مجالس و دسته های عزاداری محرم ؛ ممنوع

سخنگوی ستاد ملی ویروس کروناویروس گفت که به دلیل وضعیت بیماری در کشور باید محدودیت ها را تشدید کنیم. در این راستا ، تصمیم گرفته شد که این مراسم در داخل خانه و با دستبند برگزار شود ، اما می توان آن را با رعایت دقیق پروتکل ها در فضای باز انجام داد.

این سفرها ادامه داد: در روزهای اخیر برخی از بزرگان و مداحان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای برپایی مراسم عزاداری با رعایت دقیق پروتکل ها اعلام کردند.

صف داروخانه ها باید جمع آوری شود

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شد که باید در داروخانه ها و غیره صف ایجاد کنیم و دستوراتی صادر شده و فردا جزئیات آن در ستاد ملی اعلام می شود. فردا ستاد ملی تصمیم گیری در مورد به احتمال زیاد در هفته آینده اعلام خواهد شد. مسائلی در زمینه حمل و نقل و تجارت و همچنین آموزش و پرورش ، فرهنگ و ادارات دولتی وجود دارد و ما باید این موضوع را جدی بگیریم ، زیرا راهی جز حرکت به سمت کنترل دقیق توسط ورودی بیمارستان تعداد بستری شدن ها و مرگ ها در حال افزایش است و راه دیگری برای محدود کردن محدودیت ها وجود ندارد و ما باید آنها را معرفی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا