ورزش و نشاط

ماشین سازی از قبل بازی بازنده است/ با دست خالی بازی می‌کنیم

به گزارش شفافا ، مهدی پاسازاده پس از شکست تیمش مقابل ذوب آهن اعلام کرد: متاسفانه بازی به من نچسبید. بازیکنان خط دفاعی اشتباهات فردی زیادی را مرتکب شدند. در ثانیه 30 ما با این موقعیت گل خوردیم و با ضربه آزاد گل دوم را به ثمر رساندیم و سر تیم اسپری شد. تیم ما در حال حاضر بازنده است ، زیرا در حال حاضر شرایطی وجود دارد که بازیکنانی که به تیم ما می آیند نمی خواهند بمانند و ما چاره ای نداریم. تیم ما حتی با 5 بازیکن امید کامل نبود و ما دست خالی بازی می کنیم.

وی افزود: در تیم حریف بازیکنانی وجود دارند که ممکن است حتی رویای آنها را هم نداشته باشیم اما این مشکلات ماست و امروز عدم توجه تیم داوری مستقیماً روی بازی تأثیرگذار بود. تیم حریف دو مرتبه پشت سر هم اشتباه کرد اما آنها آمدند و تیم ما را گرفتند. امروز همه چیز بد بود و هدف به دلیل مشکلات شخصی بود.

وی گفت: تیم ما مشکلات زیادی دارد. “این بازیکن هفته گذشته آمد و به ما گفت من نمی خواهم اینجا بمانم و می خواهم بروم. ما تمرین نكردیم و وقت تمرین برای پیشرفت نداشتیم. ما از تهران با اتوبوس به اینجا آمدیم و داریم مشکلات زیادی وجود دارد و هیچ کس نمی تواند به ما کمک کند. این تیم بسیار قدیمی است و بازیکنان زیادی را به فوتبال معرفی کرده است.

وی ادامه داد: این تیم بسیار قدیمی است اما چنین مشکلاتی وجود دارد. این برای من ضرر است ، اما برای انجام کاری باید حداقل باشم.

دکمه بازگشت به بالا