استان ها

باید تلاش کنیم منطقه بشاگرد را از محرومیت جدا کنیم

تیتر اول/ هرمزگان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: باید تلاش شود تا بخشداری بشاگرد به سمتی هدایت شود که کاملا جدا از سال های محرومیت باشد.

سجم امیر ژوزین مدنی امشب (22 آذر) در جمع مردم بشاگرد اظهار داشت: در گذشته با زحمات مرحوم حاج عبدالله فرماندار بشاگرد بی توجهی به بشاگرد شده بود و مردم واقعاً سخت زندگی می کردند. بشاگرد در نقطه ای قرار دارد که با وجود همه کاستی ها و سرکوب ها، پیشرفت در حال انجام است.

معاون توسعه روستایی رئیس‌جمهور گفت: برای رفع مشکلات اصلی شهرستان با منطقه محروم بشاگرد باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی افزود: نیاز اساسی مردم بشاگرد راه، آب، مسکن و اشتغال است که نشان می دهد با وجود همه کارهایی که انجام شده هنوز معطلی های زیادی در بشاگرد وجود دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور قبلاً به شهرستان بشاگرد سفر کرده و توجه ویژه ای به منطقه دارند، گفت: سلام و درخواست مردم بشاگرد را به ایشان ابلاغ کردم و امیدوارم با مردم دیدار کنند. به زودی از آن شهر تا حد امکان ..

مدنی گفت: باید تلاش کنیم منطقه بشاگرد را به سمتی سوق دهیم که از محرومیتی که سال ها متحمل شده کاملا جدا باشد.

مدنی گفت: مشکل اصلی این منطقه جاده ای است که تنها 10 درصد روستاهای بشاگرد در آن جاده آسفالته است که خوب نیست و باید به حوزه راه توجه بیشتری شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق کم برخوردار وزیر کشور گفت: آسفالت راه های روستایی بشاگرد نیاز به پرداخت دو برابر بودجه ملی و شروع و پیشبرد دارد.

وی تصریح کرد: مشکل بعدی بشاگرد آب است که در مصوبات این سفر بیش از 400 میلیارد تن در آن توزیع شده است تا ظرف 2 سال مشکل آب شرب روستاهای بشاگرد به طور کامل حل شود.

مدنی با تاکید بر اینکه بحث آب کشاورزی، آبخیزداری و اشتغال نیز از جمله مصوبات سفر است، افزود:

وی خاطرنشان کرد: ساخت راهداری و ماشین آلات راهداری، تجهیزات و کادر پزشکی و امکانات آموزشی از دیگر مشکلات شهرستان بشاگرد است که با جدیت در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا