استان ها

حدادی‌فر: بازی به بازی پیش می‌رویم/ دوست داشتم بیشتر فوتبال بازی کنم

سرمربی ذوب آهن می گوید به تازگی فوتبال را رها کرده است و این شرایط برایش سخت است چون می خواست بیشتر فوتبال بازی کند.

کاسم حدادی فر در گفت وگو با تیتر اول، درباره عملکرد ذوب آهنی ها در دو هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: قرعه سختی داشتیم و دو بازی سخت انجام دادیم. تیم ما در این دو بازی عملکرد خوبی داشت و جدای از اشتباه در پایان بازی مقابل تراکتورسازی، کیفیت خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و می خواهیم با کار بیشتر نقاط ضعف تیم را بهبود ببخشیم. باید دید در مسابقات بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: فلسفه کادرفنی بازی به بازی رفتن است. همه با انگیزه و انرژی به جلو می روند تا بهتر آماده شوند. ما با کار تیمی شروع کردیم و با کار تیمی ادامه خواهیم داد. می دانیم که کار در این شرایط سخت است و با توجه به هزینه های سایر تیم ها رقابت شدیدی خواهد بود، اما انگیزه و اشتیاق زیادی در بین بازیکنان وجود دارد.

سرمربی ذوب آهن درباره مربیگری و نیمکت نشینی ذوب آهن گفت: من تازه فوتبال را کنار گذاشتم. شرایط هنوز برای من سخت است و دوست دارم بیشتر فوتبال بازی کنم. اکنون سعی می کنم در مربیگری تجربه کسب کنم و از نظر تئوری و فنی پیشرفت کنم. کلاس های مربی C را گذراندم و به زودی در کلاس های B مربی نیز موفق خواهم شد.

وی همچنین ادامه داد: امیدوارم بتوانم در این مسیر موفق باشم. هدف من این است که قدم به قدم پیش بروم و تجربه بیشتری کسب کنم. من به سرمربی شدن در سطح بالاتر فکر می کنم و می خواهم در آینده فوتبال خوبی برای تیمم داشته باشم. من برای رسیدن به هدفم تلاش می کنم.

وی در پایان درباره پیش بینی خود درباره رتبه ذوب آهن در پایان لیگ گفت: تیم های زیادی هزینه کردند و تیم ما نتوانست با آنها رقابت کند اما امیدواریم رتبه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم. فلسفه باشگاه هم همین است، ما به جوان شدن و کسب رتبه بهتر فکر می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا