ورزش و نشاط

پشت پرده برگزاری استقلال-تراکتور/ امکان بازنده شدن آبی‌ها مقابل پارس جنوبی

تاکنون تعداد بازیکنان استقلال کمتر از 25 درصد از لیست تیم هاست ، به همین دلیل آنها باید در هفته 24 لیگ برتر با تراکتور روبرو شوند. در همین حال ، ممکن است بلوز به پارس جنوبی باخت.

به گزارش تیتر اول ، آخرین اطلاعیه لیگ فوتبال ایران درباره ساماندهی هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر اعلام شده است که تمامی مسابقات این هفته برگزار می شود که در ادامه این دیدار دو تیم استقلال و فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار می شوند. با توجه به اعلام مثبت آزمون کرونا ، تعداد زیادی از بازیکنان آنها به ترتیب مقابل پارس جنوبی و نساجی قرار نگرفتند و در هفته 24 باید با رقبا روبرو شوند.

با این حال ، سازمان لیگ فوتبال در این بیانیه تأکید کرده است که اگر ستاد تاج گذاری در زمینه ورزش سفارشات جدیدی را در ساعات آینده صادر کند ، برنامه مسابقات نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تغییر خواهد کرد.

برگزاری مسابقات استقلال و فولاد در هفته 24 لیگ برتر به این معنی است که تعداد بازیکنان کرونا در این دو تیم کمتر از 25 درصد از کل لیست است. این در حالی است که طبق لیگ استقلال ، هفته گذشته لیگ مقابل پارس جنوبی و فولاد مقابل نساجی اعلام شد به این دلیل که تعداد بیماران در این دو تیم از 25 درصد فراتر رفته است. با این حال این سؤال پیش می آید که چه عواملی باعث شده تا سازمان لیگ در چند روز تغییر کند.

استقلال تماس بگیرید؛ فولاد می خواهد بازی را لغو کند!

فولادها هنوز هم می خواهند بازی خود را برای هفته 24 لغو کنند و معتقدند که تعداد مبتلایان به تاج بیش از 25 درصد است. با این حال اوضاع در تیم استقلال متفاوت است و آنها در حال گوش دادن به تماسها برای شروع تمرین امروز (پنجشنبه) هستند زیرا بازی آنها در هفته 24 به پایان رسیده است.

اختلاف نظرها بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال درمورد تعداد افراد موجود در لیست آبی ها

در حال حاضر 38 نفر در لیست استقلال حضور دارند. 38 شرکت کننده شامل 16 بازیکن بزرگسال ، 3 بازیکن زیر 25 سال ، 7 بازیکن زیر 23 سال ، یک بازیکن امید و 11 تکنسین هستند. البته استتی ها معتقدند که در لیست آنها 36 نفر حضور دارند ، اما سازمان لیگ شماره 38 را می پذیرد.

دلیل این دو اختلاف این است که استقلال می گوید چون فرهاد مجیدی لکیچ ، دستیار اسپانیایی و صربستانی و بودوروف مدافع بلغاری به ایران برنگشته اند ، او در لیست بلوز قرار ندارد ، اما سازمان لیگ این استدلال را قبول نمی کند. تضاد لیگ استدلال ایندیپندنت ها این است که این باشگاه بطور رسمی قراردادهای دو بازیکن خارجی را فسخ نکرده و ITC های آنها لغو نشده است ، به همین دلیل آنها در لیست استقلال قرار دارند.

آیا تاج های استقلال در لیست آنها قرار داشتند؟

پیش از دیدار با پارس جنوبی ، مدیران استقلال اعلام کردند که 13 عضو کرونا این بیماری را دارند و با این تعداد ، چه در لیست استقلال 38 نفر باشد و چه 36 نفر ، بیماران این تیم بیش از 25 درصد و بازی آنها مقابل پارس جنوبی نباید از نظر قانونی اتفاق بیفتد. بیجی با این حال ، بیان شده است که بیماران امید (تنها یک بازیکن امید در لیست استقلال وجود دارد) و کادر اداری این باشگاه 13 نفر هستند. در همین حال ، دارجوش شجاعیان به عنوان یکی از بیماران کرونا معرفی شده است ، در حالی که باشگاه استقلال به دلیل مصدومیت بازیکن نام خود را از لیست نیمه دوم فصل حذف کرده بود. به استثنای این افراد از بیماران ، تیم استقلال 9 بیمار مبتلا به کرون دارد.

آیا تعداد بیماران استقلال از 25 درصد از کل تیم فراتر می رود؟

طبق پروتکل سلامت لیگ برتر ، اگر تعداد افراد یک تیم از 25 درصد از لیست کل آنها فراتر رود ، این تیم باید به قرنطینه برود و بازی های آن به تعویق می افتد. در حال حاضر استقلال 9 بازیکن با کرونا در لیست بازیکنان خود دارد که طبق سازمان لیگ 23.6 درصد از لیست این تیم (لیست 38 نفر) را شامل می شود و طبق اطلاعات باشگاه استقلال 25 درصد از لیست این تیم (لیست 36 نفر) را شامل می شود. .

با توجه به اینکه استقلال ها نیاز به آموزش دارند ، به نظر می رسد تیمی 38 نفره از لیگ را پذیرفته اند و در نتیجه ، آنها بازی را در هفته 24 قبول کرده اند با توجه به اینکه تعداد بیمارانشان زیر 25 درصد کاهش یافته است.

با این وجود شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه استقلال در تلاش است قرارداد لکیچ و بودوروف را با سازمان لیگ فسخ کند و آنها را از لیست بازیکنان حذف کند.

چه خواهد شد در جلسه استقلال و پارس جنوبی؟

در ابتدا لیگ فوتبال اجازه داشت غیبت استقلال از پارسای جنوبی اتفاق بیفتد زیرا تعداد بازیکنان 25 درصد افزایش یافته است ، اما اکنون که این تعداد به زیر 25 درصد کاهش یافته است ، تصمیم جدید لیگ و تصمیم کمیته انضباطی جدید است. مسابقه چیست و آیا استقلال بازنده 3-0 اعلام خواهد شد یا بازی تکرار خواهد شد؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا