ورزش و نشاط

طارمی: بهترین بازی‌ام بود؟ خیلی خوب بازی کردیم مخصوصا من

به گزارش یک خبرگزاری تیتر اول ، شب گذشته پورتو با درخشش مهدی طارمی با نتیجه 5-1 فلورانس را شکست داد. در این مسابقه ستاره ایرانی 63 دقیقه بازی کرد و با 2 گل و 2 پاس گل بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

وی در پایان به خبرنگاران گفت: “این یک مسابقه عالی بود ، به خصوص برای من ، ما بسیار خوب بازی کردیم و همچنین باید به فرانسوی ها تبریک بگوییم ، زیرا آنها بازی معمول آنها هستند.” و مانند 10 تیم دیگر دفاع نکرد. به آنها تبریک می گویم.

وی در مورد همکاری با تونی مارتینس دیگر مهاجم پورتو گفت: “همه بازیکنان برای تیم بازی می کنند و مهم نیست که چه کسی در آن عضو باشد.” چه با تونی بازی کنم و چه با موسی ، ما برای پیروزی خواهیم جنگید. ما تلاش می کنیم شخصیت خود را نشان دهیم ، که من آن را خوب می دانم.

طارمی در مورد شانس قهرمانی در پرتغال نیز گفت: 2 بازی باقی مانده است و ما قصد داریم شخصیت خود را در این 2 بازی نشان دهیم. ما می خواهیم در این دو بازی پیروز شویم. بنابراین ما سعی خواهیم کرد.

در جدول لیگ پرتغال با یک بازی کمتر و 79 امتیاز در رده برتر اسپورتینگ قرار دارد ، در حالی که در مکان دوم با 74 امتیاز پورتو قرار دارد. در صورت پیروزی اسپورتینگ ، دست های طارمی به جام نمی رسند.

256 251

دکمه بازگشت به بالا