جامعه

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

معاون شهردار تهران گفت: مدلی که برای زباله های خشک منطقه 21 استفاده می شود برای فرهنگ سازی خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه طراحی شده است و تبلیغ غیر مستقیم آموزش و شناخت کودکان با آن فرهنگ است.

به گزارش تیتر اول ، مراسم افتتاح پروژه های خدمات شهری در منطقه 21 تهران امروز با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور منطقه ای تهران و جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست تهران برگزار شد. رجب زاده ، شهردار منطقه 21 و چند تن دیگر از رهبران شهر.

جلال بهرامی ، معاون خدمات شهری و محیط زیست تهران در این مراسم با بیان اینکه یکی از مزایای بزرگ چنین پروژه هایی مشارکت و استفاده از توانایی های شهروندان است ، گفت: مستمری بگیران این منطقه خواستار محلی برای استفاده از آن برای ورزش بودند و ما لازم به ذکر است که در واقع ، محل چنین فعالیت هایی در شهرداری خالی است و ما تا آنجا که ممکن است باید در هماهنگی بین مردم نقش داشته باشیم و به آنها اجازه دهیم در حل مشکلات و نیازها کار کنند. شناسایی و حذف شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: اقدامات بازیافتی که در منطقه 21 برای بحث بازیافت و جداسازی از منبع زباله خشک انجام شده است فقط کار اداری نیست و رهبران شهرداری به طور هنرمندانه بحث های بازیافت را در منطقه خود اجرا می کنند. در قسمت های دیگر از شهر

بهرامی ادامه داد: مدلی که برای زباله های خشک منطقه 21 استفاده می شود برای فرهنگ سازی از خانه ها ، محله ها و شهرهای منطقه طراحی شده است و آموزش و شناخت کودکان با آن فرهنگ تبلیغات غیرمستقیم است. این در این امر مشهود است و این اقدام ارزشمند است زیرا این مسائل فرهنگی در کارهای اداری کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

مشارکت عمومی؛ کمبود فعالیتها و روابط شهری وجود دارد

رضا رجب زاده شهردار منطقه 21 نیز با بیان اینکه مدل حکومت شهری با مشارکت و حضور مردم الگوی پایداری است ، گفت: مشارکت مردم حلقه مفقوده بسیاری از فعالیتها و شهرهای امروز است و باید بدانیم که مردم همه جا هستند. “امیدوارم موفقیت های بیشتری کسب کنید.

شهردار منطقه 21 افزود: جداسازی از منبع زباله های خشک یکی از فعالیتهایی است که حضور مردم را جدی تر می طلبد و این مراکز هم در دوران تحصیل و هم در مطالعات به کودکان به عنوان سازندگان آینده کشور کمک می کنند. فعالیتهای شهری. فرهنگ رشد خواهد کرد و آینده کشور ما در میان کشورهای توسعه یافته با آمار جداسازی بالا خواهد بود.

رجب زاده با اشاره به اینکه امیدواریم حضور معاونین خدمات شهری و هماهنگی امور شهرداری تهران زمینه ساز توسعه بیشتر منطقه 21 شود ، افزود: شهرداری تهران در این مدت علاقه خاصی به این موضوع دارد و همچنین از اقدامات لازم

به گزارش وب سایت شهر ، مسکن کارگران منطقه 21 به منظور تجلیل از کارکنان وفادار و زحمت کش شهرداری و ارائه خدمات ویژه برای رفاه آنها افتتاح شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا