جامعه

اختلافات مدیریت اداری و مدیریت کالبدی مهم ترین مشکل شهر ری

اختلافات بین مدیریت اداری و فیزیکی مهمترین مسائل شهر ری است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران طی نشستی مردمی با شهروندان شهرداری منطقه 20 صحبت کرد و مشکلات آنها در زمینه شهرسازی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش تیتر اول ، عبدالرضا گلپایگانی با اشاره به جلسه ای که با حضور معاون شهردار منطقه 20 و مدیر شهرسازی و معماری و مدیر کل مربوطه ، فرهاد افشار برگزار شد ، گفت: منطقه 20 منطقه جنوبی است. به همین دلیل دخالت در حریم خصوصی تهران و شهر ری و اختلافات بین شهرداری تهران و استان ری یکی از مهمترین مسائل منطقه است.
وی ادامه داد: اختلافات بین شهرداری تهران و استان ری منجر به تقسیم دولت در قسمت جنوبی پایتخت شده است که به هیچ وجه به نفع شهر و شهرک تهران نیست. دلیل این تفاوتها تداخل بین مدیریت فیزیکی شهر ، یعنی شهرداری تهران و مدیریت سیاسی ، یعنی بخشدار و فرماندار ری است ، اگرچه استان و منطقه تحت قوانین مربوطه و شهرداری فعالیت می کنند. تهران به قوانین مربوط به مدیریت فیزیکی اشاره می کند. برنامه های جامع و تفصیلی و برنامه راهبردی تهیه شده است ، اما ادامه این درگیری ها از جهات مختلف برای شهرها خطرناک است و حل این اختلاف یکی از اقدامات دولت است ، اما سالهاست که همچنان حل نشده باقی مانده است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: با وجود اهمیت رویکرد سیستماتیک در امر حکمرانی شهری و تصمیم گیری مبتنی بر یادگیری و برنامه ریزی هوشمند ، حضور در صحنه و رفع برخی ابهامات در مناطق و گوش دادن به مسائل شهری. “گفتگوی مستقیم با مردم شهر در مورد مسائل تخصصی شهرسازی و معماری در شناخت مسائل کلیدی و اساسی مناطق مفید خواهد بود. این دانش ، همراه با مطالعات دقیق کارشناسی ، نسبت تصمیمات مدیریت صحیح را افزایش می دهد.
گلپاجگانی با اشاره به بافت اجتماعی ویژه شهر ری گفت: و مشکلات موجود باید به طور مداوم از طریق نظارت میدانی و رعایت قوانین و مقررات برطرف شود.
وی افزود: در این جلسه موارد مطرح شده از سوی شهروندان را مورد بررسی قرار دادیم و با همکاری شهردار منطقه برای حل برخی از مسائل مطرح شده راه حل های قانونی را برای برخی از این مسائل ارائه کردیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا