جامعه

رفع معضل پسماند اولویت اصلی حوزه خدمات شهری شهرداری

به گزارش شفاف، دومین جلسه شورای 22 معاونت خدمات شهری با حضور جلال بهرامی قائم مقام شهرداری تهران، یوسف نظری معاون هماهنگ کننده شهرداری در امور مناطق شهرداری تهران، مدیر عامل خدمات شهری. معاون خدمات شهری مدیرکل شهرسازی و شهرسازی شهرداری تهران، معاون بازرسی و حراست خدمات شهری و 22 خدمات شهری منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه جوسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: خطاب به کلیه نیروها و پرسنل پس از ارائه توضیحات مبسوطی از سوی معاونین خدمات شهری مناطق 22 در خصوص اقدامات و آمادگی های این مناطق در زمان بارش برف. در خدمات شهری و مشارکت ما در بارندگی های اخیر در پایتخت از هر نظر قوی هستیم.
معاون هماهنگی امور منطقه و منطقه تهران افزود: البته در بازدید از مناطق آسیب دیده اقدامات لازم برای رفع هر چه سریعتر آنها انجام شد.

محمدی مدیرکل امور مناطق با تاکید بر اهمیت ویژه حفظ شهر تهران، حفظ شهر را از اولین برنامه‌های ابلاغی برای 22 منطقه با مدیریت فعلی تهران دانست. . در این پروژه سعی داریم در شهر تهران تحول ایجاد کنیم تا شاهد اتفاقات و اقدامات بهتری در پایتخت به نفع مردم باشیم.

به گفته محمدی، 60 درصد از موارد طرح بازآفرینی شهری به موضوعات مختلف در حوزه خدمات شهری برمی گردد و این طرح دو ماه است که در دست بررسی است و به زودی در مرحله اجرا قرار می گیرد. و اگر خدا بخواهد شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود. تهران خواهیم بود.

بهرامی: یکی از اولویت های ما در حوزه آب و برق رسیدگی به معضل زباله است

جلاح بهرامی، معاون سخنگوی خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این نشست گفت: برای پیدا کردن.

بهرامی با اشاره به اجرای «طرح تحول برای حفظ شهر» در سطح منطقه 22، گفت: شهر یک موجود زنده است و خدمت به شهر و مردم آن برای ما در اولویت است. بنابراین این طرح با همین رویکرد اجرایی می شود و ظرف مدت دو ماه تحولات جدیدی را در تهران ایجاد می کند.

وی افزود: دستیابی به نقاط قوت و ضعف این طرح بسیار حائز اهمیت است، بنابراین برای رسیدن به نتایج مطلوب نیازمند افزایش نقاط قوت و کیفیت خدمات و رفع نقاط ضعف با توجه به نیاز شهرستان هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه به چند نکته در خصوص ماموریت ها و وظایف قانونی معاونت های خدمات شهری اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری تهران با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت و چند میلیون نفر ساکن شناور به دنبال مسئولیت اجتماعی است و مسئولیت اجتماعی این است. . تعهدات قانونی ما این را به بهترین شکل ممکن و به نفع و آسایش شهروندان عزیز تعریف کرده ایم.

بهرامی بر استفاده از ظرفیت های موجود برای ترویج فرهنگ و تبلیغ محیط زیست تاکید کرد و گفت: در هر محله ای مسائل و مشکلات پیچیده ای اعم از فرهنگی، اجتماعی و… وجود دارد که باید به رفع این مشکلات کمک کرد. در نواحی سعی می کنیم از بیلبوردها به عنوان یکی از ابزارهای فرهنگ سازی استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، وی در پایان با در نظر گرفتن و گزارش چالش های پیش روی مناطق 22 گانه در تکمیل پروژه های خدمات شهری به منظور حرکت رو به جلو، گفت: .

دکمه بازگشت به بالا