استان ها

توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری تبریز

تیتر اول / آذربایجان شرقی معاون شهردار تبریز گفت: توسعه فضای سبز شهری پایدار همراه با فعالیت ها و کارهای روزمره و همچنین پروژه های عمرانی ، مهمترین دستاورد مدیریت فعلی شهر است.

رسول موسایی در مراسم استقبال از کاشت درخت در فرماندار تبریز ، استقبال از منابع پزشکی و هفته درختکاری اظهار داشت: در تاریخ شهر تبریز از این شهر به عنوان یک باغ شهری نام برده می شود و در این راستا با تمرکز بر فضای سبز و محیط زیست برنامه ها ، از جمله حرکت. این دوره به عنوان شاخص برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: از ابتدای دوره پنجم شورای شهر و رهبری فعلی شهرداری تبریز ، تا به امروز ، این شهر و ساکنان آن 45 پارک همسایه در 10 منطقه شهرداری ساخته اند.

وی با اشاره به طرح کاشت یک میلیون بوته در سال 1999 گفت: با اجرای شعار کاشت یک میلیون بوته در 99 روز آینده ، شاهد توانایی تبریز در حل و پاسخگویی به مشکلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا از طریق توسعه خواهیم بود. “ما منطقه سبز خواهیم بود.

موسایی با اشاره به عدم تغییر کاربری در مدیریت فعلی شهر افزود: شهردار تبریز بر ادامه مالکیت باغ های آینده تبریز که عمدتا در سال های 1998 و 1999 خریداری شده تأکید می کند و خبر خوب برای همشهریان ما در حال حاضر دوران حاکمیت شهری ، ما به دنبال تغییر نیستیم.

وی با اشاره به روابط عمومی شهرداری تبریز تأکید کرد: برنامه مدیریت شهری با هدف حفظ باغات تبریز و به دست آوردن باغات باقیمانده در سال آینده و تحویل آنها در قالب مناطق سبز و باغات به مردم است تا بتوانیم تبریز را حتی بهتر کنید. زیبا ، تمیزتر و ایجاد شرایط محیطی بهتر برای مردم تبریز.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا