اقتصادی

قیمت جدید خوراک دام و طیور اعلام شد

ستاد تنظیم بازار قیمت های مواد اولیه جدید را در مبادی ورودی ملی اعلام کرد.

به گزارش تیتر اول ، جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار آخرین تغییرات قیمت جهانی مواد اولیه ، نفت خام و محصولات نهایی را بررسی کرد که بر اساس آن قیمت هر کیلوگرم سویا در مبادی ورودی 3100 گوجه فرنگی و هر کیلو کنجاله سویا در مبادی ورودی 3220 گوجه فرنگی است. هر کیلوگرم ذرت در مبادی ورودی 1700 تومان و در ورودی جو هر کیلوگرم 1700 تومان تعیین شد. قیمت چهار ماده اولیه ذکر شده در بالا به ترتیب 2650 ، 2700 ، 1500 و 1500 تومان بود.

البته تمام قیمت های تعیین شده برای انواع مختلف مواد اولیه روغن و دام در مبادی ورودی است و حمل و نقل کالا براساس اسناد مثبت و بارنامه های سازمان حمل و نقل جاده ای انجام می شود که متناسب با آن قیمت ها قابل اجرا است. همچنین ، در جلسه ستاد تنظیم بازار که اخیراً تاسیس شده است ، کارگروه نظارت و توزیع ارز ارز سقف قیمت جهانی خرید این مواد اولیه را در سیستم جامع تجارت مداوم بررسی و به روز می کند.

در این میان ، با توجه به نیاز به تسهیل و اطمینان از توزیع مواد اولیه دام و طیور ، چون سیستم بازار گاهی نقش و جایگاه توزیع کنندگان دام و طیور را تعیین می کند ، کلیه هزینه های توزیع برای تهیه مواد اولیه به دامداران ، مرغداران و. .. همه نمایندگان فروش و واسطه ها 150 واقعی در هر کیلوگرم جو و ذرت و 250 نمونه در هر کیلوگرم آرد را تأیید کرده اند. این مبلغ شامل کلیه اتحادیه های کارگری و تشکل های مربوطه و … می شود.

همچنین به درخواست وزارت جهاد کشاورزی جهاد ، برای محاسبه خسارات جوجه های یک روزه برای حمایت از تولیدکنندگان و همچنین ادامه تولید و بهبود زنجیره تأمین ، وزارت جهاد کشاورزی جهاد اسناد مثبت تولید کنندگان را در اسرع وقت و پس از تأیید برشمرد. به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده اجازه دهید خسارات مربوطه را طبق محاسبات کارشناسان محاسبه کرده و سریعاً به آن اطلاع دهد.

شایان ذکر است که در ابتدای آنلاین ماه قیمت مرغ گرم در فروشگاه های خرده فروشی در تهران 18 تا 19 هزار گوجه فرنگی بود و در پایان همان ماه قیمت این محصول در فروشگاه های خرده فروشی در تهران به 26 هزار گوجه فرنگی به دلیل کمبود قیمت مصوب مواد اولیه دام و طیور به 26 هزار گوجه فرنگی رسید. ، افزایش قیمت مواد اولیه در بازار آزاد و افزایش کلی هزینه های تولید. سرانجام ، کارگروه تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم 20 هزار و 400 گوجه فرنگی را تصویب کرد. دامداران در تأمین مواد اولیه با مشکلات مشابهی روبرو هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا