بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

قهوه درمان زود انزالی

تاثیر قهوه در رابطه جنسی

قهوه نوشیدنی بسیار محبوبی در بین مردم است و برای رفع خستگی و دوری از تنش های عصبی مصرف می شود. اما بسیاری از مردم با این سوال روبرو هستند که برای درمان های خانگی بیزاری جنسی مردان چه بخورند؟ فورا قهوه تعارف کردند. تحقیقات نشان میدهد. قهوه می تواند تستوسترون را افزایش دهد. تستوسترون هورمونی است که برای فعالیت جنسی مردانه و زنانه بسیار مهم است. زمانی که تحت استرس هستید احتمالا بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی نیست، زیرا استرس به عنوان یک قاتل شدید میل جنسی شناخته شده است. برای مردان، یک فنجان قهوه روزانه چیزی بیش از تحریک ذهن است. برخی از مطالعات نشان می دهد مردانی که دو تا سه فنجان قهوه در روز می نوشند، کمتر دچار اختلال نعوظ می شوند.

تاثیر قهوه و رابطه جنسی در زنان

دانشمندان دریافته‌اند که از آنجایی که کافئین حاوی محرک‌هایی است که ضربان قلب و فشار خون را افزایش می‌دهد، مصرف غذاهای کافئین‌دار نیز می‌تواند زایمان را تسهیل کند، به عبارت دیگر، زایمان را تحریک کند. در آزمایشی در سال ۲۰۰۶ با موش‌های نر در دانشگاه جنوب غربی تگزاس، دانشمندان دریافتند که نوشیدن قهوه قسمت‌هایی از مغز را تحریک می‌کند که سیگنال‌های تحریک جنسی را نشان می‌دهند. اما این اثر تنها در زنانی مشاهده می شود که به طور منظم قهوه نمی نوشند. پس قبل از رفتن به اتاق خواب یک فنجان قهوه بنوشید تا روحیه خوبی به شما بدهد و رابطه خوبی داشته باشید. قهوه ۲ خاصیت ویژه دارد که برای عملکرد جنسی و سلامت خانواده بسیار مفید است.
کافئینی که با هر فنجان قهوه می نوشید می تواند به تحریک بخشی از مغز شما که درگیر رابطه جنسی است کمک کند.
به علاوه، کافئین همچنین به افزایش جریان خون در اندام تناسلی شما کمک می کند که نعوظ خوبی داشته باشید.

کافئین چیست:

کافئین یکی از ترکیبات خانواده پورین ها است که از منابع طبیعی مانند گیاهان و یا به صورت شیمیایی از اسید اوریک در آزمایشگاه به دست می آید.
به عنوان یک عنصر قلیایی طبیعی در قهوه، چای، کاکائو، گوارانا و آجیل کولا یافت می شود.
برخی از آب میوه ها، شکلات ها، قرص های لاغری و مکمل های قبل از تمرین نیز حاوی کافئین هستند که به راحتی در داروخانه ها یافت می شود.
به عنوان مثال، بسیاری از پزشکان قهوه را به عنوان محرک قلبی و تنفسی توصیه می کنند.

سوالات متداول در خصوص استفاده از قهوه سوپریم جهت درمان زود انزالی

 

آیا تضمینی در خصوص درمان زود انزالی با قهوه سوپریم وجود دارد ؟

چنانچه از خدمات مشاوره استفاده کنید و موارد مشاوره نیم ساعته را به خوبی رعایت کنید بی شک زود انزالی شما درمان خواهد شد و می توانید با مشکلات ناتوانی جنسی خداحافظی کنید.در ادامه اگر سبک زندگی خود را مطابق موارد مشاوره تغییر بدهید می توانید انتظار درمان دائمی را داشته باشید.

آیا استفاده از قهوه سوپریم جهت درمان ناتوانی جنسی آقایان عوارضی هم به همراه دارد ؟

تنها مورد منع مصرف این محصول برای افرادی است که فشار خون بالا دارند.در صورت داشتن فشار خون بالا پکیج های درمانی دیگری به شما توصیه می شود.استفاده از فراورده های گانودرما هیچ گونه عوارضی برای بدن به همراه ندارند بلکه سراسر فواید بی شمار برای بدن دارند.در این خصوص به خواص گانودرما مراجعه کنید.

بهترین دارو برای درمان زود انزالی چیست ؟

استفاده از داروهای شیمیایی تنها بعنوان مسکن کوتاه مدت عمل می کنند و در ادامه با افزایش مقاومت بدن به این داروها اثر بخشی آنها به تدریج کم می شوند و همچنین برخی از این داروها (مانند داروهای مخدر و داروهای اعصاب) عوارض جبران ناپذیری به مغز و بدن وارد کرده و ایجاد وابستگی دارویی می کنند.

چه مواردی باعث بروز زود انزالی در فرد می شوند ؟

عوامل بیولوژیکی مختلفی می توانند سبب بروز زود انزالی شوند.موارد مانند عفونت مجاری ادرا ، اختلالات هورمونی ، ابتلا به مشکل سطوح غیر طبیعی مواد شیمیایی مغز که موجب اختلال در انتقال دهنده های عصبی می شود ، عفونت و التهاب پروستات ، سردی اندام جنسی و مواردی از این قبیل می توانند سبب بروز زود انزالی شوند.

همچنین عوامل فیزیکی مانند صعف عمومی بدن ، استرس ، موارد روانی مانند داشتن گناه از برقراری روابط جنسی ، ترس از انزال  زودرس و … می توانند در زود انزالی دخیل باشند.

قهوه سوپریم چگونه به درمان زود انزالی کمک می کند ؟

قهوه گانودرما سوپریم با عصاره جینسینگ از طریق درمان موارد زیر می تواند به درمان ناتوانی جنسی کمک کند :

1-کلیه عفونت های بدن توسط گانودرما درمان می شوند.این قارچ بی نظیر سیستم ایمنی بدن را به میزان قابل توجهی قوی تر می کند.

2-اختلالات هورمون های مردانه توسط خرنوب و جینسینگ درمان می شود.

3-گانودرما موجب کاهش استرس ، افزایش نشاط و شادابی می شود و اختلالات عصبی را درمان می کند.

4-چنانچه از صعف عمومی بدن رنج می برید این محصول در درمان این مشکل بسیار موثر است و انرژی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

5-گانودرما سردی را از بدن و اندام تناسلی دفع می کند.

 

قهوه سوپریم دکتر بیز مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه گانودرما شرکت بیز با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات دکتر بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت اطلاع از آدرس فروشگاه دکتر بیز کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا