استان ها

قدردان خدمات شبانه روزی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق هستیم

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ حجت الاسلام سید محمد حسینی میر امینی ، امام جمعه شهر ابیکا با بازدید از اداره برق شهرستان ابیکا از مدیر و کارکنان این شرکت در تلاش برای تأمین انرژی مورد نیاز ساکنان این شهرستان تشکر کرد.

میر امینی اظهار داشت: “متأسفانه فرهنگ مصرف در کشور ناقص است و ما هنوز یاد نگرفته ایم که نعمت های خداوند را به درستی مصرف کنیم و قدر آن را بدانیم.”

وی افزود: در شرایطی که با کمبود آب و برق مواجه هستیم ، همچنان با مصرف بیش از حد مواجه هستیم و ادامه این روند نگران کننده است.

امام جمعه آبیک اظهار داشت: امروز که به دلیل مصرف بیش از حد ، کاهش منابع آب و اختلال در برق آبی با کمبود شدید انرژی روبرو هستیم ، باید بتوانیم اوضاع را مدیریت و کنترل کنیم.

image_2021_7_14-23_56_42_938_ig1

میر امینی گفت: خاموشی ها می تواند باعث ناامیدی مردم شود ، اما به نظر می رسد برخی از آنها با سخت کوشی کارمندان فداکار شما آشنا نیستند و همه مشکلات را بر دوش کارمندان قرار می دهند.

وی گفت: برخی از افراد از دشواری های کار شما اطلاع ندارند ، اما واقعیت این است که شما مدیران و کارمندان شرکت توزیع برق در بدترین شرایط و کمبود کار می کنید و شرایط سختی را پشت سر می گذارید. “

امام جمعه آبیک یادآور شد: امروز تحویل قطعات تعمیر شبکه برق دشوار است و شما با معوقه معوقه روبرو هستید و مدیران با وام گرفتن حقوق کارمندان را پرداخت می کنند و حفظ وضع موجود دشوار است.

وی افزود: جسارت نسبت به بنزین باعث شده مسئولان نتوانند قیمت برق را تعدیل كنند و امروز هزینه های تولید افزایش یافته و حتی گروه بزرگی از مردم با مشكلات مالی روبرو هستند و منصفانه نیست كه شما كه سخت كوشید انتقاد مردم را بپذیرید.

image_2021_7_14-23_57_7_678_dBY

میر امینی اظهار داشت: با اطلاع از مشکلات کارگران برق ، حضور در این دفتر را وظیفه خود دانستم تا از زحمات مدیران ، کارشناسان و کارکنان آبیک که صادقانه و فروتنانه به مردم خدمت می کنند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم مردم را شاهد این امر قرار دهم. عزیمت قله تابستان.

روز جمعه ، امام آبیکا به کارکنان شرکت توزیع برق آبیکا گل اهدا کرد و از زحمات این گروه و خانواده آنها تقدیر کرد.

دکمه بازگشت به بالا