استان ها

قدردان مردم کشور و استان قزوین به پاس مشارکت در انتخابات حماسی هستیم

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ ستاد آیت الله رئیسی در استان قزوین و شورای ائتلاف بزرگ استان جشن حضور مردم کازوین در انتخابات این دوره را برگزار کردند.

در این مراسم که اعضای منتخب شورای شهر قزوین نیز حضور داشتند ، از حضور آگاهانه و بصیرت آمیز مردم استان قزوین در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا سخنرانی و قدردانی کرد.

یعی 2

هازیات الاسلام موسوی شالی ، رهبر ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان قزوین ، با تبریک دهه عزت و ولادت امام رضو (ع) به مردم كاشوین در بوستان الغدیر گفت: مسئولان سیستم و رفتارهای نادرست برخی رهبران را از اصل اصول جدا كرد سیستم و با حضور خود افتخار دیگری ایجاد کرد.

موسوی شالی اظهار داشت: در این مدت در حالی که برخی عمداً و برخی دیگر ناخواسته به سمت دشمنان حرکت می کردند و سعی می کردند انتخابات خوبی برگزار نشود و مردم را از ایستادن در صندوق های رأی بازدارند اما از نظر مردم این طرح بیمار نیز خنثی شده

آیت الله رئیسی ، مدیر ستاد انتخاباتی در استان قزوین ، یادآور شد: میزان مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات 4 درصد بیشتر از میانگین کشوری بود که از آگاهی عمومی بالایی برخوردار است و قابل تحسین است.

image_2021_6_20-22_5_45_137_H8a

وی گفت: با انتخاب رئیس جمهور همه باید به اخلاق و عزت توجه داشته باشیم و در کنار رئیس جمهور باشیم تا همه چیز خوب پیش برود.

هویات الاسلام شالی گفت: “ما تاکنون نتایج همه انتخابات را دیده ایم و برای ما خوب یا بد بوده است.

وی افزود: حضور حاکمان مومن و عادل ادامه انتخاب مردم است و اگر ملت با حاکمان خود همکاری نکند ، امور رو به جلو نخواهد رفت و در شرایطی که یک انسان باتقوا و انقلابی در خط مقدم است مقامات اجرایی با همه پرسی امید زیادی را ایجاد می کنند. “تعهد به حمایت از انسان.

هویات الاسلام شالی با تبریک به اعضای شورای شهر قزوین گفت: با انتخاب اهالی قزوین و معرفی 9 نامزد شورای شهر امیدواریم توسعه شهر تسریع شود.

محمد حسین شفیعی ، دبیر پیروان بزرگ استان قزوین گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با هوشیاری و تیزبینی مردم به خوبی پیش رفت و دشمنان از رسیدن به اهداف خود ناامید شدند.

image_2021_6_20-20_56_14_681_Dob

وی افزود: با تغییر اجرایی ، ما منتظر اصلاح امور و تغییر امور هستیم و امیدواریم در سال های آینده خدمات بیشتری به مردم ارائه شود و شاهد کاهش مشکلات باشیم.

شفی ها اظهار داشتند: ما همچنین انتظار داریم اعضای منتخب شورای اسلامی قزاقستان تعهد جدی در حل مشکلات شهر از طریق کارآیی و مبارزه با فساد داشته باشند.

در این مراسم اعضای منتخب شورای شهر قزاقستان محسن حق شناس ، فرج الله فصیحی رامندی ، حسین صلحجوئی منفرد ، فاطمه اشدری ، علی فرمانی ، مهری سادات تقوی ، ولی چگینی ، مهدی مهدیخانی ، قاسم اللهیاری از اعتماد مردم تشکر کردند.

دکمه بازگشت به بالا