استان ها

کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین خون اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ به منظور نهادینه سازی فرهنگ اهدای خون ، مدیر عامل و کارکنان شرکت توزیع برق استان از اداره کل انتقال خون استان قزوین بازدید کردند و چندین خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

همزمان با بیست و چهارمین روز جهانی اهدا اهدای خون ، سعید بهادیوندس چگینی ، مدیرعامل شرکت توزیع برق و جمعی از کارمندان و مدیران برای ارتقا responsibility مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ اهدای خون برای کمک به نیازمندان و بیماران شتافتند.

سیلک بهادیوند چگینی هدف از این فعالیت را کمک به همنوعان و نجات جان بیماران با ادامه بیماری عروق بیماری کرونا قلب عنوان کرد و گفت: مسئولیت افراد در جهت ترویج این امر خداپسندانه به عنوان رفتار اجتماعی خوب و معروف مورد تأکید است.

خون 2

مریم مدرسی ، مدیر کل انتقال قزوین ، با تشکر از همکاران در شرکت توزیع برق استان گفت: “حضور اهدا کنندگان و اهدا کنندگان منظم در مراکز انتقال خون ، توانسته نیاز بیماران به واحدهای خونی را برآورده کند و این حرکت خدا پسندانه است. یک پاداش معنوی. “

وی افزود: اهدای خون برای خداوند کاری پسندیده است که با کمک اهدا کنندگان توانسته است نیازهای بیمارستان ها و بیماران از همه گروه های خونی را برآورده کند.

گفتنی است ، در طول سال و به مناسبت های مختلف ، برق کاران استانی با روحیه جهادی کمک م faithfulمنانه ای به بیماران نیازمند آن می کنند.

دکمه بازگشت به بالا