استان ها

نشست بررسی و تقدیر از ستاد دهه آخر صفر برگزار شد

جلسه نقد و بررسی و تقدیر در ستاد صفر دهه گذشته برگزار شد

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جلسه بررسی و تقدیر از کمیته های پنجگانه شهرداری مشهد در ستاد دهه آخر صفر عصر شنبه 25 مهرماه با حضور حجت الاسلام گنابادی نژادی استانداری خراسان برگزار شد. قائم مقام زیارت رضوی و داوری شهردار مشهد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از مشهد، حسین بگلی در جلسه بررسی و تقدیر از کمیته های پنج گانه شهرداری مشهد در ستاد صفر طی یک دهه گذشته اظهار داشت: این جلسه به منظور بررسی تجربیات دست اندرکاران در کمیته های پنج گانه شهرداری برگزار شد. دهه آخر صفر.
وی ادامه داد: با حضور نزدیکان استانداری خراسان رضوی، تجربیات ادارات مختلف ستادی در یک دهه گذشته برای برنامه ریزی گام های بعدی جمع آوری می شود.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در دهه آخر صفر پنج کمیته حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، راهنمای زائران، تبلیغات، پشتیبانی و برنامه ریزی داشتیم.
باغگلی تصریح کرد: با توجه به موضوعات مطرح شده در این جلسه، موضوع اصلی هماهنگی بین دستگاهی بین دستگاه های مختلف بود که در همین شرایط باید اقدام کنند.
وی افزود: نیاز داریم ارتباطات بین دستگاه ها دقیق تر و فشرده تر شود تا هماهنگی ها بهتر انجام شود.
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در مجموع رضایت مشروط از تلاش همه دست اندرکاران دستگاه ها در دهه صفر گذشته وجود دارد و این موضوع هم از سوی زائران و هم از سوی نهادهای نظارتی دیده می شود.
بگلی تصریح کرد: امیدوارم این مدل به دست آمده با توجه به اصلاحات صورت گرفته در آن برای دوره های آینده مطلوبتر باشد.
در این جلسه نمایندگانی از حوزه های مختلف دولت محلی و پنج کمیته ستادی دهه صفر گذشته از جمله ترافیک و حمل و نقل، فرهنگی، زیارتی و شهرداران مناطق به بیان نقاط ضعف و قوت دهه صفر گذشته پرداختند. .

انتهای پیام/





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا