جامعه

دادگاه تجدید نظر پرونده پاساژ علاءالدین در منطقه۱۱ برگزار شد

شهردار منطقه 11 از جلسه رسیدگی دادگاه تجدیدنظر برای نقض حکم ماده 38 آئین نامه مشاغل شهرداری تهران در پرونده اعمال حقوق شهروندی در دعوی مالک مجتمع تجاری علاءالدین و منطقه 11 خبر داد.

به گزارش تیتر اول، شیخ محمد موسوی در راستای احقاق حقوق شهروندی خود و افراد متضرر در پرونده درخواست پروانه ساختمانی طبقه هفتم مجتمع علاءالدین در دادخواستی گفت: حقوق شهروندی سازش نیست و ما اشتباه نخواهد شد

وی افزود: در پی رای صادره بر اساس ماده 38 آئین نامه مشاغل شهرداری تهران که شهرداری را موظف به صدور پروانه ساختمانی طبقه هفتم مجتمع علاءالدین کرده بود، برای تحقق وعده های قلبی که به مردم داده بودیم به دادگاه مراجعه کردیم و به این حکم اعتراض کرد.»

شهردار منطقه 11 گفت: پیرو دستور اکید شهردار تهران مبنی بر شفافیت و رعایت حقوق بشر در مجموعه علاءالدین، تلاش و کوشش مجدانه همکاران در مرکز حقوقی و معاونت حقوقی منطقه 11 شهرداری تهران، به این نتیجه رسیدیم. خواستار لغو رأی ماده 38 شده اند.» از شما می خواهیم حقوق مردم را به صورت قانونی حفظ کنید.

موسوی تاکید کرد: ساخت طبقه هفتم در این مجموعه هیچ یک از ضوابط شهرسازی از جمله تراکم، اشغال، تعداد طبقات و … را ندارد و در حال حاضر این مجموعه یکی از شلوغ ترین مراکز خرید ایران و هزاران مرکز خرید است. مردم هر روز به این مجموعه سفر می کنند. با توجه به وضعیت این مجموعه، قطعاً ساخت طبقه هفتم حقوق عمومی مردم را به خطر می اندازد، بنابراین با عزم جدی این موضوع را ادامه خواهیم داد.

شهردار منطقه 11 با اشاره به درخواست های مکرر مردم و کسبه در این بند برای امنیت و جلوگیری از ساخت و ساز در مجموعه علادینا گفت: نمی خواهیم حادثه تلخ پلاسکو تکرار شود و نباید اجازه دهیم مردم به خطر بیفتد.”

وی افزود: در شهرداری تهران با تکیه بر اصول عدالت و شفافیت حقوق بشر را نمی بخشیم.

به گزارش روابط عمومی منطقه 11، موسوی تاکید کرد: حقوق بشر و امنیت آنها خط قرمز ما در شهرداری تهران است و با حمایت وکلای شهرداری نهایت تلاش خود را برای لغو رای و جلب رضایت شهروندان به کار خواهیم گرفت. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا