ورزش و نشاط

طارمی از محرومیت فرار کرد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ مهدی طارمی درخشش خود را در تیم ملی ایران ادامه داد و شب خوبی را مقابل امارات سپری کرد. مهاجم پرتغالی پرتغالی با فرصت طلبی فوق العاده و فرار تک به تک از قلب دفاعی امارات با علی خسیفو دروازه امارات را باز کرد و در ثانیه های آخر خطای پنالتی دریافت کرد که شاید این آزمون به گل تبدیل نشده باشد.

درخشش طارمی در تیم ایران در رسانه های پرتغالی نیز منعکس شد. روزنامه اوجوگو در صفحه اول امروز خود می نویسد: “درخشش طارمی در پیراهن ایران ، او گل برنده را مقابل امارات به ثمر رساند.” این روزنامه می نویسد مهدی طارمی مهاجم پورتو با پیروزی یک بر صفر مقابل امارات در دیداری برای صعود به جام جهانی آسیا تنها گل ایران را به ثمر رساند. تیم ایران در سه بازی گروه A با دو امتیاز بیشتر از کره جنوبی و پائولو بنتو در صدر جدول است.

روزنامه رکورد نوشت: «طارمی بازگشت خود به پرتغال را به تعویق انداخت. روزنامه پرتغالی اعلام کرد مهدی طارمی بازیکن کارت است و از بازی با کره جنوبی و بازگشت زودهنگام او به پرتغال محروم است و نوشت که طارمی در بازی با امارات برای بازی با کره جنوبی و پائولو بنتو کارت زرد دریافت نکرده است.

سایت ضبط فیلم ویدئویی گل طارمی را نیز به اشتراک گذاشت و نوشت: گل طارمی با شکست ایران در دیدار با امارات متحده عربی ، ایران را برای سومین مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا به ارمغان آورد. مهاجم پورتو در دقیقه 70 برای پیروزی ایران گلزنی کرد. دروازه علیرضا بیرانوند بویایشتا نیز در هسته بود.

سایت Goalpoint همچنین از طارمی تمجید کرد و برنامه عملکرد این بازیکن در دیدار با امارات را به اشتراک گذاشت. این سایت نوشت: “مهدی طارمی در دیدار مقابل امارات یک گل پیروزی به ثمر رساند و حتی محکومیت خود را نیز پشت سر گذاشت. سایت می نویسد که طارمی در گلزنی ، بردن پنالتی ها ، مبارزه با موفقیت از روی هوا و پرتاب به چارچوب بهترین امتیاز را کسب کرده است.

روزنامه ابولا نیز تحت عنوان “پیروزی ایران با گل طارمی” نوشت: ایران در دور سوم مقدماتی جام جهانی و دیدار با امارات با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. علیرضا بیرانوند (بوآویستا) و مهدی طارمی (اف سی پورتو) از جمله بازیکنان اصلی تیم ایران بودند که در خط دروازه و خط حمله ظاهر شدند. در دقیقه 70 طارمی برای ایران یک گل به ثمر رساند. قبل از سوت پایان ، آزمون (دقیقه 90) یک موقعیت طلایی برای افزایش فاصله داشت اما او ضربه پنالتی را نگرفت.

بیشتر بخوانید: سعید دقیقی: خصوصی سازی خوب به پایان نمی رسد!

253 251

دکمه بازگشت به بالا