بین الملل

لیگ قهرمانان اروپا|تحقیر لیورپول در ناپل و شروع مقتدرانه بارسلونا و بایرن/تمارض طارمی کار دست خودش و پورتو داد

نتایج غیرمنتظره شب دوم هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را همراهی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، چهارشنبه شب بازی های شب دوم هفته اول مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در مهمترین آنها تیم های بایرن مونیخ، بارسلونا و ناپولی پیروز شدند. رقبای آنها

در گروه C، تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 2 بر صفر میزبان اینتر را شکست داد. در دقیقه 25 لروی سانه برای میهمان باواریا گلزنی کرد و در دقیقه 66 دانیلو دامبروزیو (گل به خودی). در دومین بازی این گروه، بارسلونا در نوکمپ فستیوال گلزنی را مقابل میهمان خود ویکتوریا پلزن از جمهوری چک آغاز کرد و این تیم را با نتیجه 5 بر یک شکست داد. فرانک کسیر در دقیقه 13، روبرت لواندوفسکی سه بار در دقیقه 34، 3+45 و دقیقه 67 و همچنین فران تورس در دقیقه 71 گل بارسلونا را به ثمر رساندند اما در دقیقه 44، یان سیکورا تک گل را به ثمر رساند. ویکتور پلین به این ترتیب بارسلونا به لطف تفاضل گل بالاتر از بایرن مونیخ در صدر جدول قرار گرفت.

عجیب ترین نتیجه در گروه A و در ورزشگاه دیگو مارادونا در ناپل بود که ناپولی با نتیجه 4-1 ناپولی میهمان انگلیسی را شکست داد. زیلینسکی در دقیقه 5 (پنالتی) و در دقیقه 47، آندره فرانک آنگیسا در دقیقه 31 و جیووانی سیمئونه در دقیقه 44 برای ناپولی گلزنی کردند و لوئیس دیاز در دقیقه 49 تک گل لیورپول را به ثمر رساند تا شکست این تیم بدتر شود. . با این برد ناپولی هم مانند آژاکس سه امتیازی شد اما به دلیل اختلاف کمتر در رده دوم ایستاد. لیورپول و رنجرز بدون امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

در گروه B، “اتلتیکو” مادرید در یک بازی عجیب با نتیجه 2 بر 1 “پورتو” پرتغالی خود را شکست داد. اتلتیکو مادرید با گل دیرهنگام ماریو هرموسو در دقیقه 1+90 بازی پیش افتاد و 5 دقیقه بعد متئوس اوربیه از روی نقطه پنالتی برای پورتو گل تساوی را به ثمر رساند. اما پایان کار نبود و این بازی عجیب با گل اسپانیایی دیگر تیم میزبان در دقیقه 11 همراه شد. این گل را آنتوان گریزمان برای روخی بلانکو به ثمر رساند. از دیگر نکات جالب این بازی اخراج مهدی طارمی با دریافت کارت زرد دوم به دلیل خطا در دقیقه 82 بود. در دومین بازی این گروه، “بایر” لورکوزن در خانه بلژیک با نتیجه یک بر صفر مغلوب “کلاب بروژ” شد. تک گل این بازی را اباکار سیلا در دقیقه 42 به ثمر رساند. در دقیقه 86 این بازی سردار آزمون نیز برای لورکوزن به میدان رفت. به این ترتیب تیم های اتلتیکو مادرید و بروژ با سه امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول گروه B قرار گرفتند و تیم های پورتو و لورکوزن بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

تاتنهام در آخرین دیدار از گروه D در لندن با نتیجه 2 بر صفر تیم “مارسی” فرانسه را شکست داد. ریچارلیسون هر دو گل تاتنهام را در دقایق 76 و 81 به ثمر رساند. در همان زمان بازی مارسی از دقیقه 47 ادامه داشت که کانسل ام بابا در ترکیب 10 نفره از زمین اخراج شد.

انتهای پست/4146

دکمه بازگشت به بالا