جامعه

شیوع فزاینده کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ در شرایط سخت و پیچیده هستم

شیوع رو به رشد عروق کرونر کهگیلویه و بویراحمد / من در یک وضعیت دشوار و دشوار است

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوی از افزایش تعداد مرگ عروق بیماری کرونا در استان به 238 نفر خبر داد و گفت: متأسفانه در روز گذشته دو هموطن به دلیل ویروس کرونو جان خود را از دست داده اند.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در حال حاضر 405 مظنون و بیمار بیماری کرونا شناسایی شده در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 160 بیمار بیماری کرونا شناسایی شده و 27 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار داشت که از کل بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب گزارش شده کهگیلویه و بویراحمد 12 هزار و 290 نفر بهبود یافته است.
رئیس دانشگاه پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 582 نمونه دریافتی از آزمایشگاه یاسوجو و آزمایشگاه مولکولی ، 53 درصد مثبت بوده و اکثریت مربوط به شهرستانهای گچساران ، بویراحمد ، کهگیلویه ، بهمئی ، دنا و چرام و بقیه در سایر استانها بوده است. .
دکتر یزدان پناه اظهار داشت: همزمان با تاج و آنفلوآنزا در یک وضعیت دشوار و دشوار قرار داریم. بنابراین ، توجه و حساسیت افراد به پروتکل های سلامتی و فاصله جسمی باید بیش از گذشته افزایش یابد.
وی ادامه داد: روند آلودگی به ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین در سراسر کشور افزایش یافته و استان در وضعیت بحرانی قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جاسوج تأکید کرد: تنها راه کاهش تعداد بیماران و کاهش شیوع بیماری همراهی افراد با استفاده مناسب از ماسک ، فاصله جسمی ، بهداشت شخصی ، دوره ها و اجتماعات ، مکان های شلوغ است. افزایش خطر و فضاهای داخلی و تهویه مناسب در محل کار و خانه.
به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوجی ، یزدان پناه گفت: افرادی که قرنطینه شده اند نباید از زمان شروع علائم به مدت دو هفته منطقه قرنطینه را ترک کنند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا