جامعه

تب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بالا گرفت

تب کورگونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه پزشکی یاسوجی با اعلام افزایش تعداد ویروس های کرونا در استان به 218 مورد گفت: متأسفانه در روز گذشته 4 هموطن در استان به دلیل عفونت ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان پناه با اشاره به افزایش تب کرونا ویروس در کهگیلوج و بویراحمد افزود: در حال حاضر 377 بیمار مشکوک و شناسایی شده کرونا ویروس در استان بستری هستند که از این تعداد 134 بیمار کرونا ویروس شناخته شده و 5 نفر تحت مراقبت های ویژه قرار دارند. .
وی ادامه داد: گزارش شده است که 11 هزار و 138 نفر از کل بیماران ویروسی کرونا در کهگیلویی و بویراحمد بهبود یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد که امروز 4 نمونه از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج دریافت شده است که مثبت ترین آنها در بویراحمد ، گچسارانا ، کهگیلوجه و لندس و بقیه در سایر مناطق استان است.
یزدان پناه اظهار داشت: همکاری مردم روند نزولی بیماری عروق کرونا ویروس قلب در استان را ادامه خواهد داد و از مردم می خواهیم که به رعایت نکات بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک ادامه دهند.
وی گفت: طی این مدت ، انسان ها پیروی از پروتکل های بهداشتی ، نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا در استان داشته اند و در آینده ویروس کرونا فقط با حمایت و همکاری انسانی قابل کنترل است. به نظر می رسد بیشتر موارد ویروس خانوادگی از طریق تاج از فردی به فرد دیگر منتقل می شود.
به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پزشکی یاسوج؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جاسوج اظهار داشت: همه افراد باید از ماسک ، فاصله جسمی ، بهداشت شخصی استفاده کنند و در اجتماعات ، حتی خانواده شرکت نکنند ، از مسافرت خودداری کنند و به مراکز آلوده و شلوغ مانند بیمارستان ها ، م institutionsسسات پزشکی ، مطب ها ، راهروها … مراجعه کنند. رعایت کنید.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا