جامعه

خیز پرسرعت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رشد سریع تاج در کهگیلوج و بویراحمد

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی جاسوج از افزایش تعداد بیماران ویروسی کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: در حال حاضر ، 2 مظنون و بیمار کرونا شناسایی شده در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 5 بیمار کرونا شناسایی شده و 5 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از 3 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولهای مولکولی جاسوج ، بیشترین موارد مثبت ویروس کرونا به ترتیب در گچساران ، بویراحمد ، دنا و بهمئی بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روندهای مثبت اخیر در شهرستان دنا رو به رشد بوده است که احتمال دارد به زودی در حالت هشدار قرار گیرد.
یزدان پناه ادامه داد: از کل بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب ، کهگیلویه و بویراحمد توسط 9752 نفر گزارش شده است.
وی تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان به جدی گرفتن تاج ادامه ندهند ، شاهد افزایش بیماران و خسارات جبران ناپذیر خواهیم بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برپایی مجالس عزاداری و عزاداری در استان گفت: هر جامعه شیوع بیماری عروق کرونا قلب را در استان تسهیل می کند. تأکیدی وجود دارد.
یزدان پناه اظهار داشت: ویروس کرون دچار یک جهش ژنتیکی شده است که قدرت مسری آن را افزایش داده و شیوع اپیدمی در امواج جدید خانواده زیاد است.
به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جاسوج ، وی خاطرنشان کرد: بنابراین کاهش اجتماعات خانوادگی و تعاملات اجتماعی در استان ضروری است و خانواده ها با مشاهده علائم اولیه تاجگذاری در یکی از اعضای خانواده ، قطعاً اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از عفونت انجام می دهند. سایر اعضای خانواده را انجام دهید تا از آلودگی خانواده ها با هم جلوگیری کند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا