جامعه

دورهمی‌های خانوادگی بیشترین راه ابتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

تیتر اول / کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جاسوج ، دوره های خانوادگی را دلیل اصلی بیماری بیماری کرونا قلب عنوان کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه از افزایش تعداد قربانیان تاج در استان به 282 نفر خبر داد و افزود: متأسفانه در روز گذشته 3 هموطن در استان بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

وی گفت: هم اکنون 464 بیمار مشکوک و شناسایی شده کرون در بیمارستانهای استان بستری هستند که از این تعداد 181 بیمار کرون و 2 بیمار در بخشهای ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه پزشکی جاسوج ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد از 14445 مورد بهبودی نسبت به کل بیماران ویروسی کرونا گزارش کرد.

یزدان پناه گزارش داد: از 443 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ، حدود 2٪ نمونه ها مثبت بوده و اکثر آنها بویراحمد (3٪) ، کهگیلویه (4٪) ، گچساران (4٪) ، چرام (4) بودند. ٪) مناطق. بهمئی (5٪) و دیگران در شهرهای دیگر استان واقع شده اند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در حال افزایش است ، گفت: تعداد بستری در بیمارستان ها هنوز از ظرفیت تخت های بیمارستان تجویز شده و بیماری کرونا بیشتر است.

جاسوج ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، گفت: طی 9 ماه شیوع تاج ، انسان ها طبق پروتکل های بهداشتی نقش مهمی در کنترل بیماری داشته اند و در آینده بیماری فقط با همکاری انسان کنترل می شود.

یزدان پناه تأکید کرد: متأسفانه عادی سازی رفتارها و کاهش اقدامات بهداشتی در برخی افراد علت بحران استان است که شهروندان را ملزم می کند بدون ماسک به جایی نروند و به جز در موارد اضطراری از خانه خارج شوند و فاصله فیزیکی را برای کنترل رعایت کنند. این ویروس خطرناک باشید.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوجی؛ وی افزود: در حال حاضر رایج ترین راه برای ابتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب اجتماعات و اجتماعات خانوادگی است و افراد باید بیشتر مراقب باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا