عمومی

مهرستان آماده برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفندماه امسال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ناصر درازهی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان که با محوریت انتخابات در محل فرمانداری برگزار شد، با اعلام اینکه آمادگی لازم برای اجرای انتخابات باشکوه در این شهرستان وجود دارد، افزود: تعامل بسیار خوبی بین حوزه اجرا و نظارت در شهرستان وجود دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضائی با همه ظرفیت، آمادگی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند را دارند.

وی ادامه داد: تلاش بر مشارکت حداکثری، امیدآفرینی، تعامل و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در آستانه انتخابات مورد تاکید است.

فرماندار مهرستان بیان کرد: همه فرآیندهای انتخابات حق الناس هست، بنابراین باید مجریان انتخابات با توجه به این مساله به گونه‌ای عمل کنند تا خدشه‌ای به اعتماد عمومی جامعه وارد نشود.

درازهی خاطرنشان کرد: از نظر خودرو، امکانات اداری، نیروی فنی و کارمندان ادارات در مهرستان کاملاً آماده هستیم تا در یازدهم اسفند بار دیگر با مشارکت مردم در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.

شایان ذکر است در این نشست اعضا به ارائه گزارشات، پیشنهادات و درخواست‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا